| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 12:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er den lykkelige ejer af en Spark (Cayin) TA30 rørforstærker, og jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen herinde, som har gode erfaringer med selv at lave småforbedringer på rørforstærkere, evt. på samme model??
På forhånd tak...
|