Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 21:29   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Nyt anlæg, budget 10k (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
limahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 Januar 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 27 Januar 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

Hej drengene (der er nok ikke mange piger i dette forum)

Dette er et fremtidsspørgsmål: Derude har jeg ca. 10.000 kroner til et nyt anlæg (uden højttalerkabler).

Anlægget ska bestå af forstærker, radio og cd-afspiller. Hvis det er god latin nu, så kunne man smække dem sammen til en receiver..

Højttalerne skal være rimeligt små og kunne smækkes op på væggen (en kammerat promoverede SystemAudio, men jeg er åben for forslag).

CD-afspilleren skal kunne afspille brændte cd´er uden problemer.

Jeg har lige købt en pladespiller, så den er ikke et emne.

Mvh.


__________________
Mvh. Thomas
Til top Vis limahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af limahl
 
hell
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 23 December 2004
Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline
Indlæg: 278
Sendt: 28 Januar 2005 kl. 13:33 | IP-adresse registreret  

limahl skrev:

Dette er et fremtidsspørgsmål: Derude har jeg ca. 10.000 kroner til et nyt anlæg

 
Et fremtidsspørgsmål! Det er jo lidt svært at svare på hvad man vil anbefale folk at købe engang i fremtiden.
(Engang ude i fremtiden har jeg 100.000 til et anlæg, hjælp mig )
Spøg til side!
 
Har du moneterne nu eller er det dele du vil købe hen af vejen?(en ny del hver måned)
 


__________________
- - A Desire To Go Down In Flames! - -
Til top Vis hell's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hell Besøg hell's Websted
 
HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 692
Sendt: 01 Februar 2005 kl. 20:08 | IP-adresse registreret  

Nogle af os herinde kan godt svare pænt på trådene, men måske HELL(boy) bare en dårlig dag, eller at han måske vil skifte sit nad ud;-) (sorry;-)

Men kik på denne http://www.ardency.adr.dk/
har selv lige købt 6.8 og 01b, og der er jeg da blevet MEGET overrasket over hvad man kan få af lyd til den pris (amp 4.500 og cd 3.500) men det er jo osse kun fordi han holder 'udsalg;-)

men held og lykke med dit køb (hvornårdusågørdet:-)



__________________
                        Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes