| Sendt: 27 Januar 2005 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej drengene (der er nok ikke mange piger i dette forum)
Dette er et fremtidsspørgsmål: Derude har jeg ca. 10.000 kroner til et nyt anlæg (uden højttalerkabler).
Anlægget ska bestå af forstærker, radio og cd-afspiller. Hvis det er
god latin nu, så kunne man smække dem sammen til en receiver..
Højttalerne skal være rimeligt små og kunne smækkes op på væggen (en
kammerat promoverede SystemAudio, men jeg er åben for forslag).
CD-afspilleren skal kunne afspille brændte cd´er uden problemer.
Jeg har lige købt en pladespiller, så den er ikke et emne.
Mvh.
__________________ Mvh. Thomas
|