|
På de rå fakta ser denne forstærker spædendende ud, med endda en kæmpe 1,8kW trafo, men på den anden side ikke så voldsom ladning af uF - 80k sammenlignet med førstnævnte. Ja denne filosofi er set flere steder - bl.a. KRELL. Og denne forstærker skal nok ses som en forbedring af den i forvejen rigtig gode S.A.T. Amplifix (900VA trafo og 120000 uF). Som du kan se er de ikke opbygget efter samme opskrift.
Hvordan lyder sådan en fætter i forhold til en Audia Flight One? Audia'en er betydeligt dyrere, lyder i mine ører også fantastisk - af langt mere end de 100W den er opgivet til. Nu er det jo her dual mono konstruktion med to kerner a' 300VA + 2x 50200 uF. 100W er jo en del når vi taler klasse A (Thor er klasse B)!!!
Link for billeder af Audia'en under huden.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=17691&P N=1&TPN=5 Ja den er lækkert opbygget...
Det er bare tal og ved de generelt ikke kan bruges til meget, ville gerne høre sådan en Thor til en sjov sammenligning. Ja det er bare tal og som minimum synes jeg at du skal prøve Thor før du beslutter dig...
Du skriver i din underskrift: "...Audia Flight ONE på vej...", så du har vel allerede besluttet dig...
Hvis du alligevel er kommet i tvivl, synes jeg da at du skal se og få dem lånt hjem begge to...
Jeg glæder mig til at høre om dysten... |