| Forfatter |
|
LouB Forum Bruger

Bruger siden: 08 Juni 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 08 Juli 2005 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kom hamrende ind på værelset idag, og spurgte om jeg vidste hvor man kunne købe en samling LP'er kaldet rockens historie, eller noget i den stil. da han solgte sin samling (den klovn)
nogen af jer der kender til den samling, og/eller ved hvor den kan købes?
Ved ikke om jeg smed tråden i den rigtige kalkori, men jeg håber, ellers må i flytte den __________________ Bare jeg havde råd!
|
| Til top |
|
| |
LouB Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
og et spørgsmål mere, denne cd, moonjam greatest, den ejer jeg, men efter jeg begyndte på vinyl, vil jeg gerne have den på plade. hvor kan den fås? tænkte at i her på H4A ved det bedst, da i ved meget om Vinyl og LP

__________________ Bare jeg havde råd!
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 08 Juli 2005 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror jeg har 2 stk af denne plade
|
| Til top |
|
| |
LouB Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2005 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
| Tror jeg har 2 stk af denne plade |
|
|
Har du med alle de gode, gennem ild og vand, og bag de blå bjerge osv. vil sælge den ene? __________________ Bare jeg havde råd!
|
| Til top |
|
| |
TUBA Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 74
|
| Sendt: 09 Juli 2005 kl. 06:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min kom hamrende ind på værelset idag, og spurgte om jeg vidste hvor man kunne købe en samling LP'er kaldet rockens historie, eller noget i den stil. da han solgte sin samling (den klovn
synes jeg kan huske et eller andet om TV-shop/ history of rock til tonerne af fanfare for the common man/emerson lake palmer __________________ Mvh TUBA
pre: OVC, The Bastard, Rotel dsp. Amp: The Fisher, Lindsley Hood, Log. CDpl.:Rega, Pioneer. Cass.:Nakamichi. Tt: Thorens. Tuner: Larsen & Høedholt. Sp.: Avance 200 mkII.
|
| Til top |
|
| |
LouB Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2005 kl. 12:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
TUBA skrev:
|
Min kom hamrende ind på værelset idag, og spurgte om jeg vidste hvor man kunne købe en samling LP'er kaldet rockens historie, eller noget i den stil. da han solgte sin samling (den klovn
synes jeg kan huske et eller andet om TV-shop/ history of rock til tonerne af fanfare for the common man/emerson lake palmer
|
|
|
okay, jeg prøvr at tjekke TVshop's hjemmeside. __________________ Bare jeg havde råd!
|
| Til top |
|
| |
LouB Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2005 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
www.lpcollect.dk kunne skaffe rockens historie, nu er det bare moonjam jeg er ude efter:-) __________________ Bare jeg havde råd!
|
| Til top |
|
| |