Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 20:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Bøvl med Denon (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Simon Riis
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 September 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 23 September 2003 kl. 08:57 | IP-adresse registreret  

Jeg ejer en Denon AVC3800 surroundforstærker, så jeg snart havde regnet med at udskifte til noget bedre. Men nu virker l**tet slet ikke (Made in Taiwan)

Når jeg tænder forstærkeren og alle relæer lige er tændt, skriver den "PROTECTION" i displayet og man kan ikke gøre andet end at slukke den. ØV ØV. Nu er jeg så lidt spændt på om den er færdi eller den stadig kan reddes. Er der noget er har erfaring med deres denon der gør den slags?

Det er formentlig en kortslutning der er sket eller den beskytter imod. Jeg har prøvet at fjerne alle kabler men det hjalp ikke. Hvad kan jeg gøre???

Til top Vis Simon Riis's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Simon Riis

Ricky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 23 September 2003 kl. 09:34 | IP-adresse registreret  

Hej

Receiveren har en beskyttelsesfunktion der automatisk slukker receiveren, hvis der farer for kortslutning.

Tit er det fordi nogle af højtalerkablerne tråde røre ved receiverens bagpladen.

Men i dit tilfælde er det nok noget inden i dåsen, da du har prøvet at fjerne kablerne. Du kan prøve at tage den under armen og gå ned til få undersøgt om det er noget der kan laves uden at du skal bruge alle dine sparepenge.

Simon Riis
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 September 2003 kl. 10:28 | IP-adresse registreret  

Øv jeg håbede på at i lige kunne et smart fif, jeg tror ikke Hifi-klubben kan lave det for under hvad en middelgod 7'er giver i lotto. Jeg skulle engang have nu front-klappemtil min video. Der tager ca. 5-10 min at skifte. AT BETALTE: 850 kr. 

Men man kan jo prøve.

Jeg vil lige nævne at jeg har købt 5 ting i klubben og 4 af dem har været til service, kun mit fjernsyn og så lige mine kabler har altid fungeret.

Hifi-klubben = discount produkter med ringe service.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 23 September 2003 kl. 10:36 | IP-adresse registreret  

du kunne jo bede om et overslag, eller et tilbud på reparation. synes du det er for højt, så er du ikke tvunget til at få det lave hos dem.

desuden er jeg ikke enig i din vurdering af hifiklubben, jeg har altid oplevet god service, det kunne måske skyldes vores forskellige geografiske placering, men jeg tvivler.

- Witzel

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

kibri
Branchemedlem
Branchemedlem
info: tidligere Schelde!

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 23 September 2003 kl. 10:37 | IP-adresse registreret  

Hej Simon...

Det kan skyldes mange ting, bl.a. en kortslutning som Ricky skriver, men også en løsrevet komponent grundet dårlig lodning, et stik der har rystet sig løs o.s.v. Kun Denon ved hvad u-processoren kører igennem af rutiner ved start. Prøv engang at løfte den ca. 5cm. med en fingerspids, i den side den er lettest, og slip den herefter !!...Er du heldig får du enten fjernet kortslutningen, eller det løse får sat sig fast igen. Ikke for voldsom. Pas på med at åbne den, hvis der er garanti..

Held og Lykke med det.....

Til top Vis kibri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kibri

Simon Riis
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 23 September 2003 kl. 11:00 | IP-adresse registreret  

Jeg kan lige prøve det med at tippe den når jeg kommer hjem, er på arbejde. Men ellers må hifi-klubben se lidt på den. Det må ikke koste for meget, for den skal snart sælges og jeg får nok ikke mere end 4000 for den.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes