Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
Sendt: 30 Juli 2005 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
Har du ikke effekt nok i én?
Der er en test af setup'et i nyeste udgave af High Fidelity, hvor de skriver, at eneste ændring i princippet er mere effekt - så vidt jeg lige husker...
Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 505
Sendt: 30 Juli 2005 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
MGPProjectS skrev:
Har du ikke effekt nok i én?
Der er en test af setup'et i nyeste udgave af High Fidelity, hvor de skriver, at eneste ændring i princippet er mere effekt - så vidt jeg lige husker...
Effekt kan man ikke få nok af !
Jeg har også læst testen i HF, men han skriver kun om effekt og ikke om der er nogen lydmæssige forskelle ved brokobling og benyttelse af de balancerede udgange.
Jeg bruger i dag XLR kabler mellem min PRE30 og A30.2 og har hørt, at lyden via de balancerede udgange skulle lyde bedre i en ægte balancerede konfiguration (brokoblet).
Bruger siden: 04 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 753
Sendt: 31 Juli 2005 kl. 10:08 | IP-adresse registreret
Ja, det er ikke mange ord, den brokoblede version får :-(, men han skriver dog, ... var det skræmmende med stereoversionen, så vent til du hører den brokoblede..., så der er tilsyneladende mere at komme efter.
Jeg vil også tro, at den ægte balancerede lyder bedre. Kan du ikke låne et sæt hjem på prøve, og lytte dem i forhold til din egen?
Mht. effekt, så oplever jeg min "lille" 100w Gryphon Tabu som værende rigeligt til mine Audiovector 6x, men det er vel en smagssag ;-)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum