| Sendt: 08 August 2005 kl. 12:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
For et år siden besluttede jeg at opgradere fra Marantz til....? Siden dengang har jeg lyttet til mange integrerede forstærkere der er til salgt i Danmark (ikke ret mange har jeg råd til - mindre end cir. 12.000 DKK). Men jo mere jeg læste jo mere blev jeg fascineret af den Blue Circle CS (SS, hand made, point-to-point wired, no circuit boards, 2X50W @ 8 ohms) fra Canada. Har lavet den storste hifi fejl ved at købe, uden at høre den, men hvor er jeg glad! Måske der er nogle der er bedre til prisen, men jeg ikke har lyttet til dem, selvom jeg har prøvet Arcam, Rotel, Audio Analogue, Creek, Primaire, osv. Det lyder lidt ligesom Densens DM-10, meget musikalsk og stil, glimrende til blues, vocals, acoustic musik, og indierock (M. Ward, Damien Jurado, Elliot Smith, Rilo Kiley, Neutral Milk Hotel, Shinns, osv) som jeg lytter til. Stakkels Danmark. Også, hvis i er træt af alt mulige kabler der koster tusandvis, prøv signalcable, også fra USA, eller Blue Circle. Bare kig. Ejerene af Blue Circle snakker og skriver direkt med hans kunder ved internet og telefon.
|