| Forfatter |
|
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 12:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så lige Jensens tilbud på denne "spilledåse". Er der nogle der har erfaringer med den?
Jeg overvejer at udskifte min "rørslæde" (2 x Cary Audio 30SE og tilhørende forforst.) til noget transistorgrej.
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger


Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
finn52 skrev:
|
Jeg så lige Jensens tilbud på denne "spilledåse". Er der nogle der har erfaringer med den?
Jeg overvejer at udskifte min "rørslæde" (2 x Cary Audio 30SE og tilhørende forforst.) til noget transistorgrej.
|
|
|
Hej.
Nu er det jo også en rørslæde, den der er på tilbud, men mener der er en her på siden der har den eller har haft den, kan self. ikke lige huske hvem det er...

|
| Til top |
|
| |
kyhn Forum Bruger


Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bjørn B skrev:
| , men mener der er en her på siden der har den eller har haft den, kan self. ikke lige huske hvem det er...

|
|
|
det er da Jensen ...
men OK røper har også en!
|
| Til top |
|
| |
Bjørn B Forum Bruger


Bruger siden: 17 August 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1592
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
kyhn skrev:
Bjørn B skrev:
| , men mener der er en her på siden der har den eller har haft den, kan self. ikke lige huske hvem det er...

|
|
|
det er da Jensen ...
men OK røper har også en!
|
|
|
He He ja ok, men ud over Jensen, er der også en der kalder sig for KajKagen, har har den vist nok eller har haft den 
|
| Til top |
|
| |
dumbo Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 2296
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kajkagen har haft sådan en fætter, men skiftede til Audia. Den spiller nu ellers ret godt den Rogue, har hørt den en enkelt gang oppe hos ham....
Og til den pris, så ville jeg ikke tøve.... 
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 16:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var lige inde på Rogues hjemmeside, og ser der at det, ganske rigtigt, er en "rørslæde". 2 x KT88 (Rogue) mod 2 x EL34 (Cary): Hvad lyder bedst?
|
| Til top |
|
| |
røper Forum Bruger

Bruger siden: 11 Juni 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 17
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Finn52
Med fare for at udtale mig om ting jeg endnu ikke har hørt(cary) så vil jeg sige at den rogue ikke er så ringe endda !
Den spiller som den skal og lidt til, dejlig top og ikke nogen slasket bund - der er punch i den - ihvertfald i mit setup (vienna haydn, project plov og modded rotel)
Mvh
Røper __________________ Rodue M150 + 99 Pre
Rotel 971 + zapfilter + lc clock
Vienna Haydn
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
finn52 skrev:
| Jeg var lige inde på Rogues hjemmeside, og ser der at det, ganske rigtigt, er en "rørslæde". 2 x KT88 (Rogue) mod 2 x EL34 (Cary): Hvad lyder bedst? |
|
|
nope 6550 her gider ikke have KT 88 alt jeg får hjem er med 6550 har prøvet med KT88 .
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
finn52 skrev:
| Jeg var lige inde på Rogues hjemmeside, og ser der at det, ganske rigtigt, er en "rørslæde". 2 x KT88 (Rogue) mod 2 x EL34 (Cary): Hvad lyder bedst? |
|
|
nope 6550 her gider ikke have KT 88 alt jeg får hjem er med 6550 har prøvet med KT88 .
|
|
|
Hvad er den lydmæssige forskel Jensen?
|
| Til top |
|
| |
finn52 Forum Bruger


Bruger siden: 29 April 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
røper skrev:
|
Hej Finn52
Med fare for at udtale mig om ting jeg endnu ikke har hørt(cary) så vil jeg sige at den rogue ikke er så ringe endda !
Den spiller som den skal og lidt til, dejlig top og ikke nogen slasket bund - der er punch i den - ihvertfald i mit setup (vienna haydn, project plov og modded rotel)
Mvh
Røper
|
|
|
Tak for tilbagemeldingen.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 04 Oktober 2005 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
finn52 skrev:
jensen skrev:
finn52 skrev:
| Jeg var lige inde på Rogues hjemmeside, og ser der at det, ganske rigtigt, er en "rørslæde". 2 x KT88 (Rogue) mod 2 x EL34 (Cary): Hvad lyder bedst? |
|
|
nope 6550 her gider ikke have KT 88 alt jeg får hjem er med 6550 har prøvet med KT88 . |
|
|
Hvad er den lydmæssige forskel Jensen? |
|
|
Jeg synes bunden er meget mere fast og topper mere velopløst med 6550 .
Begge rør er fra EH .
|
| Til top |
|
| |