Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 07:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Forstærker i prisklassen 10-15.000 kr (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Benjamin
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 59
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 12:07 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg søger en ny forstærker, som afløser for min Harman kardon HK670.

Har selv overvejet Atoll IN 100, eller Musical Fidelity A 3,5.

Forstærkeren skal spille sammen med et Sæt DLS R 55, en Rotel RCD-02 og en Project Expression pladespiller.

Hvad er der af muligheder i prisklassen 10-15.000 kr?



__________________
Med Venlig Hilsen

Benjamin
Mit Setup
Til top Vis Benjamin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benjamin Besøg Benjamin's Websted
 
finn52
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 29 April 2004
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1380
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 12:12 | IP-adresse registreret  

Kig efter en brugt Bladelius Thor. Dynamit i diskret indpakning!
Til top Vis finn52's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af finn52
 
-Chiller-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 252
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 12:22 | IP-adresse registreret  

Du kan jo kigge lidt på www.nysound.com, hvis du har mod på at købe fra Kina.

Jeg har selv rigtig rigtig gode erfaringer med Korsun V8i (Hedder vist nok Dussun nu) Du kan se min forstærker her: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28486&K W=%2Dchiller%2D

Den løber op i 11500 kr ca, med told moms og fragt.

Det skulle efter sigende være en efterligning (Kloning) af Red Rose Affirmation til 7000$, over 40000 kr.

Men du kan jo kigge lidt på siden, jeg sidder tit og savler til det udstyr der er.

Til top Vis -Chiller-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af -Chiller-
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

Hvad med noget Densen ? Det er musik og fodtramp for alle pengene

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
Benjamin
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Oktober 2005
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 59
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

Tak for svarene, er umiddelbart ikke så meget for at importere selv. Men jeg vil kigge mig lidt omkring på siden, og se om der er noget der kan være interesant.



__________________
Med Venlig Hilsen

Benjamin
Mit Setup
Til top Vis Benjamin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Benjamin Besøg Benjamin's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes