Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 08:28   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Var nogen til release party på NAD Master (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sheep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 328
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der var til Hifi Klubbens lancering af den nye Master serie fra NAD i aftes?

 

Til top Vis sheep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sheep
 
Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1216
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 17:59 | IP-adresse registreret  

Jeps..

__________________
Oksen er træg men jorden er tålmodig..
Til top Vis Modifix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Modifix Besøg Modifix's Websted
 
Bent L
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 994
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 18:24 | IP-adresse registreret  

Modifix skrev:
Jeps..

det er da et svar der vil noget



__________________
Hilsen Bent

Til top Vis Bent L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent L
 
sheep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 328
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Det var da et svar på mit spørgsmål, men jeg havde nu håbet på lidt info om førstehåndsindtrykkket af de nye produkter
Til top Vis sheep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sheep
 
Bent L
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Maj 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 994
Sendt: 06 Oktober 2005 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

sheep skrev:
Det var da et svar på mit spørgsmål, men jeg havde nu håbet på lidt info om førstehåndsindtrykkket af de nye produkter

OK; men 10 X Jeps er da lidt kedeligt

Nu skriver de så FLOT på deres hjemmeside, at anmelder skal til at bruge en stjerne extra, så det kunne være rigtig sjovt at høre om den alm. bruger syntes det samme



__________________
Hilsen Bent

Til top Vis Bent L's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bent L
 
Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1216
Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 01:15 | IP-adresse registreret  

Okay, tidligere på dagen var jeg, i stor fart, på vej til klubmøde i Herlev Hifi-klub..

Onsdagens arrangement på Åboulevarden, foregik foran til højre i den nyindrettede stueetage. Der var fra starten lidt problemer med præsentationen, der startede med en ca.7 minutter lang filmstump om resonnementet bag navnet på den nye serie.

Den efterfølgende præsentation blev skudt lidt skæv, ved at afspilleren ikke tog meget andet en de medbragte DVD-trailere, og altså intet i reg2. Også SACD-Multichannel var der en del problemer med at afspille.

De få filmklip det var muligt at vise, viste til gengæld at især den nye og ganske tunge syvkanals effektforstærker har magt over tingene på en ganske overbevisende måde.

Jeg blev aldrig klar over hvilke subbassystemer der blev benyttet, men resten af højttaleropstillingen var baseret på DALI's Helicon-serie, der i stort omfang kunne overskue spektaklet og de tæv der blev leveret.

NAD's nye prestigeserie ser både lækre og kompetente ud, men var, som det blev præciseret flere gange i præsentationen, kun forproduktionsmodeller, der lige skulle ha' luget de sidste elektrotekniske småproblemer væk.

Firmaets meget kyndige engelsktalende udsendte, mente dog nok, at de første eksemplarer af apparaterne - til ganske rimelige priser - kunne gå i produktion og til salg, indenfor ganske få måneder.

Håber at dette var referat nok(?)

Mvh. Jens/Modifix von DCA am Frederiksberg  



__________________
Oksen er træg men jorden er tålmodig..
Til top Vis Modifix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Modifix Besøg Modifix's Websted
 
sheep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 328
Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 08:44 | IP-adresse registreret  

Tak modifix

Hvad med den nye int. forstærker, blev den præsenteret? Jeg er spændt på hvorvidt kombinationen M-3+M-55 er en seriøs konkurrent til et Densen setup (B150+B400+). Man får naturligvis DVD med i prisen hos NAD men da hovedvægten skal lægges på seriøs stereo lytning er jeg ikke interesseret i at gå for meget på kompromis på den front

Til top Vis sheep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sheep
 
Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Status: Offline
Indlæg: 1216
Sendt: 07 Oktober 2005 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Sheep.

Den integrerede forstærker blev præsenteret i ord, men det var vistnok Multispillen, Processoren og Syvkanal's effekttrinet der lagde grunden til aftenens lytteoplevelser - som jeg husker det.

(evt."brokke og rettehoveder"kan melde sig nu!)

Mvh. Jens/Modifix von DCA am Frederiksberg. - finder ud af hvordan"de andre" sælger deres ting..



__________________
Oksen er træg men jorden er tålmodig..
Til top Vis Modifix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Modifix Besøg Modifix's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes