| Forfatter |
|
freakout Forum Bruger

Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 9
|
| Sendt: 15 Oktober 2003 kl. 02:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey
Jeg skal have mig en ny forstærker men vil max bruge 4000 (og det er max) på det, jeg har et par JBL Lx9 med 2 stk. 8" tommer basser i hver, hvad vil i foreslå?
Det må gerne være effekt + forforstærker. man siger jo det er det bedste. 
Venligst
Freakout __________________ Keep on fighting
|
| Til top |
|
| |
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 15 Oktober 2003 kl. 02:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været meget godt tilfreds med min Harman kardon hk 670 forstærker. Den gør det rigtig godt og så er den billigere end din top så kan du altid bruge lidt ekstra på et par gode signalkabler. Det er jo altid en god ting at spørge sig for som du nu gør. Men husk vores ord er ikke lov så lyt også til andre modeller end dem vi lige rusker op med. Vi har jo ikke samme smag og heldigvis for det!
__________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 15 Oktober 2003 kl. 02:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, HK670 er et godt bud, men ellers kig på brugtmarkedet. Mulighederne er ufatteligt mange i øjeblikket og tingene kan findes til spotpriser! Kig evt. efter en Thule IA100 eller Denon PMA-2000R eller NAD 319 eller........jeg kunne blive ved! Det kommer næsten kun an på hvad du forventer af den og hvordan du vil have den skal se ud! Ikke stir dig blind på watt-tal og andet, tal er taknemmelige. Men finder du noget interessant af disse ydmyge forslag, så spørg endelig løs igen! Om ikke andet så prøv at tage ud og se/lytte til nogle af dem!
Til max 4000 kr. skal du ikke regne med at finde et anstændigt forstærker-sæt så gå efter en god integreret - det skal nok blive godt alligevel! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
freakout Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
har undersøgt priserne på Thule IA100 og den ligger på 5.600.- hvilket jo er lige 1.500.- over hvad jeg havde som max.
selvom det er en lækker forstærker har jeg ikke råd til den. __________________ Keep on fighting
|
| Til top |
|
| |
Mirovich Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
|
| Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 00:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
dba. dk har en Thule IA100 til 4800 og en Denon PMA-2000R til 3500. Hvis du tager til Sønderjylland kan du købe dig en brugt Hk 670 til 2300. __________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
|
| Til top |
|
| |
afm| Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
afm| Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 286
|
| Sendt: 16 Oktober 2003 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
SORRY, tager skylden 100% det er mit dba.dk link der får forumet til at være mega bredt!! SORRY 

__________________ Søren
|
| Til top |
|
| |
freakout Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Oktober 2003 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har igen igen, været et smut i min lokale HI-FI klub og så en NAD c320BBE til små 2999.- (ny) 2 x 50W og den spiller faktisk rigtig godt, er det et ok bud til mine JBL LX 9 med 2 stk. 8" basser i hver?

__________________ Keep on fighting
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 17 Oktober 2003 kl. 00:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så ville jeg hellere tage enten NAD 319 eller Denon PMA-2000R som brugt - skidt med at det er brugt, for du får bedre forstærkere der prismæssigt også ligger højere oppe på skalaen idag, bare tjek prisen på PMA-2000 idag! (og den kan jeg anbefale - formidabel forstærker med god kontrol over hele spektret, og så er den flot at se på samtidig.)
Men igen - det er ikke os der bestemmer, vi kan kun vejlede! __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |