Emne: Den mulige sandhed om det analoge medie ! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
ramma Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juni 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 969
|
| Sendt: 27 November 2005 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
I Schweitz er der en meget modig mand, Reto Luigi Andreoli, der har fået trykt en artikelserie, med den provokerende titel " Die Wahrheit " i det ansete Schweisiske audioblad, HIFI Scene, i perioden 1999-2000.Han er blevet sagsøgt af flere af de navngivne personer og firmaer efterfølgende, vurder selv om det er berettiget eller ej, når du har læst indholdet.
Det handler om det analoge medie, fra master til medie og slutbruger, og tager stilling til alle led i denne kæde, underbygget med en helt uhørt viden om dette emne.
jeg er sikker på at denne artikel vil ryste mange, da den gør op med mange af de floskler og holdninger der er i vores hobby, samt mange af de vildspor der opstår i den forbindelse.
artikelen er på tysk og i pdf format, der er desværre ingen engelsk oversættelse
http://mitglied.lycos.de/carawu/hifiscene/Artikel_RLA.pdf
god fornøjelse med gennemlæsning, der er ialt 43 sider 
__________________ Hifi hilsen Ramma
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 28 November 2005 kl. 00:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
ramma skrev:
|
I Schweitz er der en meget modig mand, Reto Luigi Andreoli, der har fået trykt en artikelserie, med den provokerende titel " Die Wahrheit " i det ansete Schweisiske audioblad, HIFI Scene, i perioden 1999-2000.Han er blevet sagsøgt af flere af de navngivne personer og firmaer efterfølgende, vurder selv om det er berettiget eller ej, når du har læst indholdet.
Det handler om det analoge medie, fra master til medie og slutbruger, og tager stilling til alle led i denne kæde, underbygget med en helt uhørt viden om dette emne.
jeg er sikker på at denne artikel vil ryste mange, da den gør op med mange af de floskler og holdninger der er i vores hobby, samt mange af de vildspor der opstår i den forbindelse.
artikelen er på tysk og i pdf format, der er desværre ingen engelsk oversættelse
|
|
|
Jeg får kun et fin hvid skærm hvilket ikke rummer de store stygge overraskelser.
Hvad med et kortfattet referat ?
|
| Til top |
|
| |
Knud98 Forum Bruger

Bruger siden: 14 Februar 2004
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 28 November 2005 kl. 00:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det virker nu fint her.
Bjørn - højreklik eventuelt på linket og vælg "Gem destination som" og se om det lykkedes at gemme PDF filen på din pc
EDIT:
Søndagen er i mellemtiden blevet til mandag, så det er snart sengen der kalder og ikke en TYSK artikel på mere end 40 sider!
|
| Til top |
|
| |
ramma Forum Bruger

|
| Sendt: 28 November 2005 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
ramma skrev:
|
|
|
|
Jeg får kun et fin hvid skærm hvilket ikke rummer de store stygge overraskelser.
|
|
|
du skal have adobe acrobat reader instaleret på din pc for at kunne læse det.
det er gratis at bruge, det følger med på stort set alle pc-blades cdLer
ellers kan den downloades på adobe.com __________________ Hifi hilsen Ramma
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 28 November 2005 kl. 00:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
ramma skrev:
|
|
|
|
|
|
|
Det virkede heller ikke hos mig, men jeg kopiérede mitglied.lycos.de/carawu/hifiscene/Artikel_RLA.pdf og sattte satte det i adressefeltet...med www foran. Så virkede det!
Hilsen
Niels
|
| Til top |
|
| |
ramma Forum Bruger

|
| Sendt: 29 November 2005 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
har i fået læst ovennænte link
er der nogen der har en kommentar til det der bliver fremlagt i denne artikel __________________ Hifi hilsen Ramma
|
| Til top |
|
| |
LarsS Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 84
|
| Sendt: 29 November 2005 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, er grundigt referat ville være at foretrække, da mit tysk er blevet en anelse rusten.
I får hvid skærm fordi jeres computer skal hente de ca. 3mb før den viser videre.
|
| Til top |
|
| |
ramma Forum Bruger

|
| Sendt: 29 November 2005 kl. 23:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvis jeg skal lave et grundigt referat, vil det nok tage en del tid, da artikelen skal læses i sin helhed, jeg har desværre ikke den fornødne tid til at oversætte det hele til dansk.
jeg har forgæves ledt efter en engelsk oversættelse, det ville gøre det nemmere for alle
__________________ Hifi hilsen Ramma
|
| Til top |
|
| |
LarsS Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 84
|
| Sendt: 29 November 2005 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kan jeg nu godt forstå, hehe.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|