Emne: Densen B330 uden låg ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 31 Januar 2006 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har taget billeder af deres B330 uden låg ???? Så vil jeg gerne se. Send evt. en PB, selv om jeg er sikker på at forummet gerne vil kigge.
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
walin Forum Bruger

Bruger siden: 24 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 530
|
| Sendt: 01 Februar 2006 kl. 09:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja - lad os andre kigge med ! (Til Sillesen: Har du ikke nogle billeder ?)
__________________ - Klaus -
Island s are where the Sea ends.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom nu Thomas, jeg ved du har nogen.
__________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
McAllan Forum Bruger

Bruger siden: 25 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1279
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kigger lige med her selvom der ikke er så meget at kigge på endnu
__________________ (\_/) Mvh Morten
(O.o) Se mit HiFi & Snurre her! (ej opdateret)
(> < ) PPAv2 - DIY bøf-forst.
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tarup 13: Du har da selv sådan en... kan du ikke bare tage billeder af den?  __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Frede1977 skrev:
Tarup 13: Du har da selv sådan en... kan du ikke bare tage billeder af den?  |
|
|
Der er pænt mange skruer i bunden, så jeg vil nødig splitte den helt ad, ved at tage de forkerte. Men det bliver måske løsningen, for op i dagens lys skal den s** __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
McAllan skrev:
Jeg kigger lige med her selvom der ikke er så meget at kigge på endnu  |
|
|
Så kan vi også kikke lidt på din lille kanin imens   __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
Bruger siden: 19 Juli 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 714
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
Frede1977 skrev:
|
|
Der er pænt mange skruer i bunden, så jeg vil nødig splitte den helt ad, ved at tage de forkerte. Men det bliver måske løsningen, for op i dagens lys skal den s**
|
|
|
God aften Henrik.
Hvis du vil lette på låget, så skal du IKKE skrue på de skruer, der sidder helt ude i kanten af kabinettet, tho de holder nemlig siderne fast...Altså med andre ord, så falder dine sider af, hvis du tager disse skruer.
Sidder der ikke 2 stk. i front og 2 stk. lidt længere inde i bunden af kabinettet?
Og, ja lad os nu se dyret indvendigt.
Mvh. Rune
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
FLEX skrev:
tarup 13 skrev:
Frede1977 skrev:
|
|
Der er pænt mange skruer i bunden, så jeg vil nødig splitte den helt ad, ved at tage de forkerte. Men det bliver måske løsningen, for op i dagens lys skal den s**
|
|
|
God aften Henrik.
Hvis du vil lette på låget, så skal du IKKE skrue på de skruer, der sidder helt ude i kanten af kabinettet, tho de holder nemlig siderne fast...Altså med andre ord, så falder dine sider af, hvis du tager disse skruer.
Sidder der ikke 2 stk. i front og 2 stk. lidt længere inde i bunden af kabinettet?
Mvh. Rune
|
|
|
God aften Rune
Helt ude i kanten er der køleribber, så du mener måske tæt på front og bagplade.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Rune
Hvaså!!!!!! bliver du fuldt medlem nu , er det ikke 500 indlæg ? __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
FLEX skrev:
tarup 13 skrev:
Frede1977 skrev:
|
|
|
|
|
God aften Henrik.
Mvh. Rune
|
|
|
God aften Rune
Helt ude i kanten er der køleribber, så du mener måske tæt på front og bagplade.
vh. Henrik
|
|
|
Det er rigtigt, Henrik.
Jeg havde helt glemt, at køleribberne sidder helt ud til og 330 selvfølgelig ikke er i samme kabinet som "husmandsserien", men stammer fra Ferrari Testarossa
Så, ved jeg ikke helt, hvor du skal lade Metaboen snurre.
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
FLEX skrev:
tarup 13 skrev:
FLEX skrev:
tarup 13 skrev:
Frede1977 skrev:
|
|
|
|
|
God aften Henrik.
Mvh. Rune
|
|
|
God aften Rune
vh. Henrik
|
|
|
Det er rigtigt, Henrik.
Jeg havde helt glemt, at køleribberne sidder helt ud til og 330 selvfølgelig ikke er i samme kabinet som "husmandsserien", men stammer fra Ferrari Testarossa
Så, ved jeg ikke helt, hvor du skal lade Metaboen snurre.
|
|
|
Lamborghini Gallardo tak! Den nye opdate. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarup 13 skrev:
|
Til Rune
Hvaså!!!!!! bliver du fuldt medlem nu , er det ikke 500 indlæg ?
|
|
|
Dette er nr. 499, så one to go. Men, husk på, at jeg har været 2 1/2 år om at nå dertil. Kan se, at du er godt på vej, kære ven. Der er gang i "netorglet", når du endelig har fri fra fabrikken.
Mvh. Rune
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
FLEX skrev:
tarup 13 skrev:
|
Til Rune
Hvaså!!!!!! bliver du fuldt medlem nu , er det ikke 500 indlæg ?
|
|
|
Dette er nr. 499, så one to go. Men, husk på, at jeg har været 2 1/2 år om at nå dertil. Kan se, at du er godt på vej, kære ven. Der er gang i "netorglet", når du endelig har fri fra fabrikken.
Mvh. Rune
|
|
|
Skriv så lige det næste indlæg, så vi kan se.
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
FLEX Branchemedlem

Ansat v. Nordost
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du så se at få taget et billede af "Lamborghini'en", så jeg kan få stillet min lyst... Ellers må jeg vel bare komme forbi din residens med skruemaskinen i hånden og en enkelt ølbrik, så du kan få lov til at skænke af den fineste munkebryg, medens jeg skiller din amp. i stumper og stykker.
Mvh. Rune
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
RolfeZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 292
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 12:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Æh, måske et dumt spørgsmål, men kan Densen ikke sende et billede af indmaden? De må da ha' noget reklamemateriale. Måske har forhandlere noget? __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36401&PN=1
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
RolfeZ skrev:
|
Æh, måske et dumt spørgsmål, men kan Densen ikke sende et billede af indmaden? De må da ha' noget reklamemateriale. Måske har forhandlere noget?
|
|
|
Jo jo, men Flex og Full blown kan jo ikke vente så længe, så jeg skulle, gøre det med det samme. __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|