Emne: Fra CD til LP ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Jon-Toft Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 21:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, du læste rigtigt!
Mange er interesserede i den omvendte funktion, men jeg har meget musik, bl.a. hjemmelavet, som jeg gerne vil have trykt/presset/hvad-det-nu-hedder på LP.
Er der nogen her der ved, hvor man kan få en maskine, der kan lave LP'er, og hvad den evt. koster?
Ellers, hvis nogen kender navnet eller hjemmesiden på et firma, der trykker LP'er, som jeg kan henvende mig til?
På forhånd tak, Jon. __________________ The Entertainer
|
| Til top |
|
| |
Clemmensen Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 332
|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du skal have fat i en vinylskærer, f.eks. en som denne http://www.aage.dk/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=4209 Du kan også købe den gennem DJz.dk, men deres side er nede lige pt.
|
| Til top |
|
| |
RolfeZ Forum Bruger

Bruger siden: 16 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 292
|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fedt. Det kunne man sikkert få en masse sjov ud af. Men det er næppe hifi med det frekvensområde og den ville sikkert heller ikke være nem at snige med til grøn koncert  . __________________ http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=36401&PN=1
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 18 Februar 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jon-Toft skrev:
|
Ja, du læste rigtigt!
Mange er interesserede i den omvendte funktion, men jeg har meget musik, bl.a. hjemmelavet, som jeg gerne vil have trykt/presset/hvad-det-nu-hedder på LP.
Er der nogen her der ved, hvor man kan få en maskine, der kan lave LP'er, og hvad den evt. koster?
Ellers, hvis nogen kender navnet eller hjemmesiden på et firma, der trykker LP'er, som jeg kan henvende mig til?
På forhånd tak, Jon.
|
|
|
Hej Jon,
Hvorfor vil du udgive på LP ?? Al respekt for mediet, men det kommer med garanti til at koste dig 10 gange mere at udgive på LP end på CD.
Få brændt nogle cd'er og sæt dem til salg på hifi4all så skal DK's ihærdigste kritikere hurtigt bedømme dit arbejde 
Held og lykke med projektet.
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
Jon-Toft Forum Bruger

Bruger siden: 18 Februar 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 19 Februar 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haugaard skrev:
Jon-Toft skrev:
|
Ja, du læste rigtigt!
På forhånd tak, Jon.
|
|
|
Hej Jon,
Hvorfor vil du udgive på LP ?? Al respekt for mediet, men det kommer med garanti til at koste dig 10 gange mere at udgive på LP end på CD.
Få brændt nogle cd'er og sæt dem til salg på hifi4all så skal DK's ihærdigste kritikere hurtigt bedømme dit arbejde 
Haugaard
|
|
|
Det er nu ikke fordi jeg har så store planer om at udgive musikken, det var mest for eget brug, og fordi jeg godt kan lide LP'er. Du ved, sådan et "for-sjov" projekt, men det lader til at være lidt for dyrt... __________________ The Entertainer
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 19 Februar 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jon-Toft skrev:
Haugaard skrev:
Jon-Toft skrev:
|
Ja, du læste rigtigt!
På forhånd tak, Jon.
|
|
|
Hej Jon,
Haugaard
|
|
|
Det er nu ikke fordi jeg har så store planer om at udgive musikken, det var mest for eget brug, og fordi jeg godt kan lide LP'er. Du ved, sådan et "for-sjov" projekt, men det lader til at være lidt for dyrt...
|
|
|
Hehe fedt argoment, det synes jeg sg er fint ;-)
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|