jeg kan oplyse at aecrewboss var iniativtageren til denne såkaldte klub, der findes en tråd her på hifi4all, en her på analog, og en i mit anlæg, der er billeder fra den gang det blev holdt hos mig.
Første gang var fremmødte alrune, kentp, r,.p.,og så værten og stifteren aecrewboss.
anden gang var fremmødte alrune, kentp, sund, jhonny, og værten mig r.p.
tredie gang var fremmødte alrune, kentp, sund, nilau, r.p., og værten aecrewboss.
Så har der været en del hygge som egentlig ikke var noget med vinylklubben at gøre, men mere general hifihygge, både vinylklub medlemmer, og andre hifi entusiaster.
aecrewboss er motoren i dette, han indviterer gerne folk til hygge, og også tit, han er en rigtig hifi makker!
Sund og mig, havde snakket meget om at det kunne være sjovt at få nogen til at demo for os, og sund kender jo medlyd godt, og de snakkede om det og bent var med på ideen, herefter gik snakken sund og mig immellem hvor og hvordan vi kunne holde dette, første ide vart jo privat sted, men det blev vi hurtig enige om at ville blive for mast, med ca 10 personer, og en masse grej.
Næste ide var at få vores lokale musiksted musikcafeen i den gamle bigraf gørlev, til at låne os lokaler, men nej det kunne vi ikke for det kumunale da dette ikke var et kulturelt indslag!
Det skal da lige oplyses at både kaseren og formanden for musikcafeen virkelig gerne ville dette, da de naturligvis også gerne ville deltage.
Sund fandt så endeelig et lokale, og så var det bare at indvitere, og jeg skal lige love for at jeg har måtte lokke nogen mange gange, hjælpe med kørelejlighed og diverse, ja det har været et slæb.
oven i det hele er min mail gået i knuder, så det har heller ik gavnet foretagenet.
Der er desuden lavet en adresseliste, som man helt frivilligt bestemmer om man vil være med på.
Der er jo ikke noget desideret medlemskab, kun hygge blandt os der mødes, med vinyl, pu's, pladespillere, måtter, afkobling, tweaks, og alt der bare har lidt med vinyl at gøre.
Til slut vil jer igen sige mange mange tak til de 2 fra medlyd, som ville komme den lange vej for at vise os en masse lækkert grej, samt tak for at de også stod for beværtningen økonomisk, de er også et par sande makkere, med stor entusiasme for deres produkter, jeg er sikker på at alle lærte noget den dag.