Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 13:58   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Forstærkersæt contra integr.fors. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:06 | IP-adresse registreret  

8500.- har jeg at gøre godt med, jeg ønsker en varm og sprød lyd uden at toppen skriger mig i hovedet når volumeen ryger lidt op, skal spille på et par infinity kappa400, nu værende forstærker en Yamaha Ax-870, egentlig en udemærket men mangler lige DET.

Så er det om hvordan man får mest ud af pengene med et sæt  eller en integreret, er her i dette forum blevet anbefalet en Holfi integra8, hva må den koste som brugt. Er ikke interesseret i 5.1 faciliteter

Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
Mercury
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2172
Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

I det prislag vil du muligvis være istand til at nyde fordelene ved gode og desværre ofte kostbare kabler, her tænker jeg på både signal og netkabler. Hvis jeg skulle vælge tror jeg at min lydprioritering lettest ville blive honoreret med en god brugt integreret og et rigtig godt netkabel.
Til top Vis Mercury's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mercury
 
slowon
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 08 November 2005
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Indlæg: 669
Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret  

 

køb eller byg en rørpre,og behold din yamaha som effekt - så kan du altid opgradere efter behov og pengepung.

mvh/slowon

Til top Vis slowon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af slowon
 
Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Indlæg: 113
Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret  

Slettet

Venlig hilsen

"dolph"

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests
 
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 16 Marts 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret  

hej lyder som en spændende ide med den den rør pre amp, men er måske en lidt for teknisk løsning ,for mig, men vil da undersøge det, tak for svarene ,

p.s. ja for Yamahaen har jo egentlig rimelig power

Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 16 Marts 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

hej niklasthedolphi , der er en pre out og en main out der er koblet bag på Yamahaen er det dem du tænker på om der ka skilles ad, for det kan de jo så, vidste det egentlig godt for har haft en souround receiver på
Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
Cajun
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Marts 2006
Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline
Indlæg: 30
Sendt: 16 Marts 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Er der nogen der kender en forstærker der hedder BOW. Wazoo

Til top Vis Cajun's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Cajun
 
redfox
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 667
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 00:42 | IP-adresse registreret  

Den er god!
Til top Vis redfox's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af redfox
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes