| Sendt: 17 Marts 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, så er spørgsmålet jo - hvordan spiller man egentlig ASP1000 til? Der er jo 1000W i 4 Ohm, så det er vel kun 'første gear' der kommer i brug ved normalt lytteniveau. 
Man bør nok indkøbe en større mængde effektmodstande, og serie/parallelkoble dem, så man kommer lidt op i gear. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|