| Sendt: 18 Marts 2006 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu råber i lige højt vis jeg er helt ude i hampen,ikk
har tænkt mig at købe en Holfi8 ,og indtil der igen er overskud på kontoen,har jeg tænkt på om jeg kan bruge min integrede Yahama AX 870 som forforstærker, eller skal jeg hente min Yahama DSP200 ned fra loftet, men der er jo det med at der i begge er en forstærkerdel som jeg ikke ved hvordan jeg kommer uden om
|