| Sendt: 20 Marts 2006 kl. 11:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
har været ude og lytte til lidt ikke HFK produckter og er nu faldet over copland.såå jeg vilde lige høre om der er nogle med gode erfaringer og som vil dele deres erfaring......det er fordtærkeren jeg har kikket på som skal spille med B&W 804s samr apollo cdafspiller om det bliver integratered eller for & efekt. ved jeg ikke endnu.
MVH
Chillipepper
|