| Sendt: 22 Marts 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg overvejer at skifte min receiver ud med en billigere receiver og en god integreret forstærker med line-in der går uden om forforstærker-delen (hvad er det nu det hedder?)
Hvilken integreret forstærker vil mon passe godt til resten af mit anlæg? Jeg skal selvfølgelig selv ud og lytte, men vil da gerne have lidt input først.
Den skal spille sammen med et sæt JBL Ti 5000 og en modificeret Pioneer PD-SO6 cd-afspiller.
Prislejet er omkring de 6000kr. på det brugte marked, og den skal som nævnt have line-in der går uden om forforstærkerdelen.
Nogen gode forslag? 
Mvh. JBL
|