| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sad lige og kiggede i Owners Manual på denne lækre amp. og faldt over diagrammet på side 7.
http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/av/english/SepA/B-2x.pdf
Indgangssignalet forstærkes af en modkoblet spændingsforstærker som føder et kl.A/B trin og et kl.A trin. Udgangen af A/B føres til HT-terminalerne og tilbage til indgangen på A. Udgagnen af A er ført til den anden HT-terminal. Tilsyneladende kompenserer A for de "fejl" der laves i A/B på udgangen.
Nogen der har set dette princip før?
Forstærkeren lyder i øvrigt ganske godt! __________________ Mvh. MGP
www.MGP-ProjectS.com | High End for mindre end 50k.
|