| Sendt: 24 Marts 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
er der nogen der kan fortælle mig om lyden i de nye modeller,kontra de lidt ældre modeller
jeg har selv en accuphase e 210,og kunne godt tænke mig at vide,om der var noget at hente,ved
at evt opgradere til en af de nyere.jeg er godt tilfreds med lyden,men man er jo altid intereseret i,omman kan gøre det bedre. jeh spiller på et par proac response d15,og et teac 700 drev,og en
audionote 1 x signiture dac.ser frem til at høre om jeres erfaringer.
kim j
|