Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 21:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: accuphase (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
kim j
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 16
Sendt: 24 Marts 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret  

hej

er der nogen der kan fortælle mig om lyden i de nye modeller,kontra de lidt ældre modeller

jeg har selv en accuphase e 210,og kunne godt tænke mig at vide,om der var noget at hente,ved

at evt opgradere til en af de nyere.jeg er godt tilfreds med lyden,men man er jo altid intereseret i,omman kan gøre det bedre. jeh spiller på et par proac response d15,og et teac 700 drev,og en

audionote 1 x signiture dac.ser frem til at høre om jeres erfaringer.

kim j

Til top Vis kim j's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim j
 
Toftdahl
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2004
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 1593
Sendt: 24 Marts 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

kim j

Jeg har lyttet meget til det nyeste Accuphase, CDspillen og forforstærkeren, ca. 220.000 for disse to sager. Sammenlignet med andre lækre ting på samme setup, synes jeg at Accuphase har en tendens til at spille lidt i retningen af behagelyd. 
Men for pokker hvor er det lækkert på alle måder, det er lavet flot og seriøst på alle punkter, når man kigger ind i kasserne, og lydmæssigt er det også okay. Men personligt ville jeg nok kigge efter noget der ikke spiller behagelyd, til så mange penge, der mangler lidt smæk og fut under tingene - efter min mening. Men igen, det er hamrende lækkert lavet og kvalitet i topklasse.

Med venlig hilsen

Jørgen Toftdahl

Til top Vis Toftdahl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toftdahl
 
Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 1091
Sendt: 24 Marts 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret  

Selve 210eren spiller jo godt, hold fast i den. Skulle jeg anbefale en opgradering, så vil det være en syncronisering mellem DAC og DREV med en LC-clock, evt. nogle bedre dioder i strømforsyningen på DACén. Du kan få en snak med Lars Nielsen fra LC. Det koster sikkert et par tusinde.

 

Mvh

Peter Bradford 

Til top Vis Bradman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bradman
 
kim j
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 11 November 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 16
Sendt: 25 Marts 2006 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

hej toftdahl og bradford

tak for jeres synspunkter

mvh kim j

Til top Vis kim j's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kim j
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes