| Forfatter |
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er MEGET delte meninger om S10 serien fra Denon.
Jeg har haft en PMA-S10II som er den integrerede udgave af det sæt du spørger til.
Jeg fandt at den spillede rigtig godt. Godt drive og ikke så lystklingende som Denon ofte kan være.
Du skal naturligvis høre det, men stod jeg og skulle have ny forstærker, ville jeg sagtens kunne finde på at købe dette sæt.
MEN... Du skal selvfølgelig indstille dig på, at det lyder markant anderledes end det Rega du havde før. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad spiller du på af højttalere ?
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 19:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
| Hvad spiller du på af højttalere ? |
|
|
Dali Grand Diva, hvis ikke jeg tager fejl.... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Spencer skrev:
|
|
Dali Grand Diva, hvis ikke jeg tager fejl....
|
|
|
Ok - de var bare til salg på et tidspunkt, men har han dem endnu, så er der en billig Audio 60 på KSB, som kunne være interessant. Så skal der også en pre til, og der kan jeg ikke lige komme på noget. __________________ Blondine-energi løser verdens problemer!
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er da for surt - den så sku ellers ret effektiv ud din gamle lux......
Jeg håber da at du snart finder ud af noget - ud fra størrelsen på de effektrin du linkede til ser det da ret interessant ud
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaaaa, det er SÅ træls med den Luxman. MEN. Udfra hvad min Luxman ekspert-kontakt siger, behøver det ikke at koste så meget at få den til at sige noget igen. Jeg vil få den lavet, og så sælge den igen, mens den virker. Ellers en skam, for den har meget af det jeg godt kan lide.
Een ting som jeg ikke vil undvære igen. Det er den enorme strømstyrke Luxen har. Det kan mig og mine Divaer rigtig godt lide. Looooooads of POWER, and control     
Jeg får måske mulighed for at låne lidt skejser, så jeg kan købe noget andet, men hvad?
Jeg vil godt have lidt lækker lyd........ Bare ikke FOR lækker, hvis du forstår? Det skal ikke dominere alt for meget....... Men gerne en forstærker der kan kombinere lidt glød, og MASSER af strøm Hvad skal man kigge efter. Og vi snakker ca. 10k __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
|
Jeg har haft en PMA-S10II som er den integrerede udgave af det sæt du spørger til.
Jeg fandt at den spillede rigtig godt. Godt drive og ikke så lystklingende som Denon ofte kan være.
Du skal naturligvis høre det, men stod jeg og skulle have ny forstærker, ville jeg sagtens kunne finde på at købe dette sæt.
MEN... Du skal selvfølgelig indstille dig på, at det lyder markant anderledes end det Rega du havde før.
|
|
|
Hæy 7500 Jeg var meget glad for mit Rega, men det Rega sættet ikke kunne, som den gamle Lux kunne, var at lave dette STORE betagende lydbillede. For ikke at snakke om alt den dejlige strøm Luxen kunne levere Jeg tror sgu ikke jeg tør kaste mig over det Denon. Det er også ligesom navnet "denon" ikke rigtig........ Hmmmm, hvordan skal man sige det? Giver en "jern" på  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Brian7500 skrev:
Spencer skrev:
|
|
|
|
|
Nemli ja  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spencer skrev:
Brian7500 skrev:
Spencer skrev:
|
|
|
|
|
Ok - de var bare til salg på et tidspunkt, men har han dem endnu, så er der en billig Audio 60 på KSB, som kunne være interessant. Så skal der også en pre til, og der kan jeg ikke lige komme på noget.
|
|
|
Ja, den er nok ikke tosset, men. Er den ikke noget oppe i årene? og ærlig talt. Selvom den skulle være strømstærk, tror jeg ikke den har strøm nok til mit behov. Jeg skal bruge MASSER af power..... Helst da  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 22:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
det er da for surt - den så sku ellers ret effektiv ud din gamle lux...... Jeg håber da at du snart finder ud af noget - ud fra størrelsen på de effektrin du linkede til ser det da ret interessant ud |
|
|
Den ER interessant. Jeg skal også have den fixet igen, så jeg kan få den solgt igen. Men jeg vil have noget nyere. Jeg har ikke rigtig heldet med mig, når vi snakker ældre forstærkere  __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
rockforlife skrev:
Brian7500 skrev:
|
MEN... Du skal selvfølgelig indstille dig på, at det lyder markant anderledes end det Rega du havde før.
|
|
|
Hæy 7500 Jeg var meget glad for mit Rega, men det Rega sættet ikke kunne, som den gamle Lux kunne, var at lave dette STORE betagende lydbillede. For ikke at snakke om alt den dejlige strøm Luxen kunne levere Jeg tror sgu ikke jeg tør kaste mig over det Denon. Det er også ligesom navnet "denon" ikke rigtig........ Hmmmm, hvordan skal man sige det? Giver en "jern" på 
|
|
|
Du kommer næppe til at mangle kræfter med det sæt. Denon navnet. Tja... Det ved jeg sgu ikke. Jeg synes ikke det er værre end såå meget andet. Men det er jo en smagssag. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 02 April 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad med noget Accuohase der er vist en E 210 til salg p KBS?
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |