Tilbage til HIFI4ALL.DK 30. maj 2025 | 23:37   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Densen Beat B-110 - erfaringer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Viffer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Januar 2004
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 05 April 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret  

Hej!

Jeg har forelsket mig lidt i en Densen B-110 integreret forstærker og en B-400 Plus cd-afspiller.

Mine overvejelser går på følgende:

1. Den er opgivet til 2x60 watt i 8 ohm - det lyder ikke af meget, er det nok? (ved godt, at det er et individuelt spørgsmål).

2. Et alternativ kunne være en B-200 forforstærker + en B-305 effektforstærker, på papiret er det også 2 x 60 watt, men denne løsning er 8.700 DKK dyrere - hvad for jeg ekstra for de penge, ud over at det vil være lidt billigere at opgradere efterfølgende med en større effektforstærker? Vil denne løsning spille bedre end en B-110?

3. Endelig har jeg hørt, at der er en B-130 integreret forstærker på vej - nogen der kender spec. og pris på dette produkt - jeg har ikke kunne finde noget på det.

Jeg har brug for Jeres input her, jeg er vant til en NAD surroundreciever med en NAD218THX effektforstærker på 2x200 watt i 8 ohm, så det er derfor, jeg umiddelbart ikke synes, at de 2x60 watt B-110'eren levere lyder af meget.

Jeg har været forbi forhandleren et par gange, og kigge på B-110'eren, men egentlig seriøs lytning er det ikke blevet til endnu - jeg vil gerne have Jeres input, så sælger ikke fylder mig med salgsgas

Mhv. Anders

Til top Vis Viffer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Viffer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes