Sendt: 05 April 2006 kl. 15:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jeg har forelsket mig lidt i en Densen B-110 integreret forstærker og en B-400 Plus cd-afspiller.
Mine overvejelser går på følgende:
1. Den er opgivet til 2x60 watt i 8 ohm - det lyder ikke af meget, er det nok? (ved godt, at det er et individuelt spørgsmål).
2. Et alternativ kunne være en B-200 forforstærker + en B-305 effektforstærker, på papiret er det også 2 x 60 watt, men denne løsning er 8.700 DKK dyrere - hvad for jeg ekstra for de penge, ud over at det vil være lidt billigere at opgradere efterfølgende med en større effektforstærker? Vil denne løsning spille bedre end en B-110?
3. Endelig har jeg hørt, at der er en B-130 integreret forstærker på vej - nogen der kender spec. og pris på dette produkt - jeg har ikke kunne finde noget på det.
Jeg har brug for Jeres input her, jeg er vant til en NAD surroundreciever med en NAD218THX effektforstærker på 2x200 watt i 8 ohm, så det er derfor, jeg umiddelbart ikke synes, at de 2x60 watt B-110'eren levere lyder af meget.
Jeg har været forbi forhandleren et par gange, og kigge på B-110'eren, men egentlig seriøs lytning er det ikke blevet til endnu - jeg vil gerne have Jeres input, så sælger ikke fylder mig med salgsgas 
Mhv. Anders
|