| Sendt: 16 November 2003 kl. 17:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have lyttet på begge forstærkere over en weekend, vil jeg lige komme med min vurdering!
Umiddelbart virker begge forstærkere som et rigtig godt køb, Classic´en har et meget fremtrædende råt design, hvorimod Cayin´en godt kan virke lidt plastik agtig at se på... Højtaler terminalerne på Classic´en er nogle rigtig gode kraftige terminaler, og Cayin har desværre valgt at bruge standart terminaler. Personligt kan jeg godt lide Classic´s noget massive design, men det kommer jo anpå hvad man er til...
Til Begge forstærkere høre der som standart en lille plastik fjernbetjening med, det er lidt ærgeligt at Classic ikke har valgt at levere deres aluminiums fjernbetjening med som de gør til storebroderen (Classic no 6.6)
Lydmessigt er de meget ens, begge forstærkere har en god fast bas, dog synes jeg at Cayin 252b har det med at spille lidt skingert når man spiller tilpas højt. De er begge nogle rimelig kraftige forstærkere på henholdsvis 100 W (Classic) og 150 W (Cayin) så de fleste behov skulle være dækket 
Prismæssigt ligger Classic no. 6.8 lidt højere end Cayin 252B Ca. 2500 kr men for de penge for man også en del mere, så tag lige Classic´en med i dine overvejelser når der skal købes nyt hifi kram
Alt i alt er det et rigtig godt produkt Classic har fået sat sammen, jeg er faktisk blevet lidt skuffet over Cayin´s produkt.
Prøv evt. at læse anmeldelserne her på siden Classic no 6.6 er storebroderen til no 6.8 men de er meget ens!!!
|