| Sendt: 15 Maj 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det var faktisk det eneste minus ved det design....der er da intet bedre, end at gribe fat i hjulet og skrue stille og roligt op(især når hjulet har den dejlig glidende følelse....lød perverst, men i ved vel hvad jeg mener ).Det er en del af charmen, hvis du spørger mig . Men man kan vel ikke få det hele for 10.000.
Da jeg skrev til Densen, omkring hvad de havde løsninger af surround, kom de med 2 metoder. Metode nr. 2 er følgende:
Copy/paste
"Metode nr. 2 er at købe en B-110 og så have en traditionel surround receiver ved siden af. Tilslut center og surround højttalere til receiveren og front kanalerne til Densen forstærkeren. Der er så en knap på vores forstærker der hedder ”processor”. Når man trykker på den skruer den ned til nul og man styre nu hele anlægget over receiveren. Tilslut din CD afspiller til Densen forstærkeren. På den måde kan man både have høj kvalitet stereo og surround i et anlæg..."
Er dette noget der vil formindske kvaliteten af surround, på nogen måde? Eller er det løsningen(den billigste løsning vel og mærke )? Det med og skulle ud og investere i forforstærker og effektforstærker virker som en alt for stor tidshorisont til hvad jeg kan nå at få sparet sammen, når jeg skal igang med universitet til sommer. Samt det måske er at tage sin hobby til et niveau, hvor enthusiasmen har svært ved at følge med.
|