Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 261
Sendt: 21 November 2003 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
Hej
Jeg har en Marantz SR5200 reciever, og så den anden dag ville jeg så prøve at sætte surround sound på via TV'et. Og så tog jeg ellers de billige lakrids phonokabler og satte i et scart stik, og tilsluttede det til tv og reciever. Så tændte jeg for tv+reciever og aktiverede PLII. Og det lød da også meget rigtig indtil der gik ca 1 minut og så slukkede recieveren!
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2034
Sendt: 21 November 2003 kl. 23:23 | IP-adresse registreret
du kan have sat phonokablet i cd....og haft den på cd på recieveren..og senere have skiftet om på TV. Men tjeck det kabel. Eller er det enten galt med tv'et eller recieveren.
__________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
Bruger siden: 10 April 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 261
Sendt: 27 November 2003 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
Hej!
Nu har jeg så fået tv'et, og problemet er der stadig Forstærkeren slukker endda selvom den står på "TV" uden at der er tilsluttet kabler, så det er nok desværre recieveren det er galt med Men jeg har før haft lyd forbundet med det billige kabel.... kan det være kablets skyld at min forstærker nu opfører sig sådan??
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum