Bruger siden: 19 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 134
Sendt: 24 September 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
Det er altså en syrinx PU3 tonearm der sidder på - nu skal jeg så bare undersøge hvordan den lyder - jeg kan ikke høre ploven inden køb da den befinder sig i England!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
Sendt: 24 September 2006 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
Så auktionen på eBay. Få ham nu til at pakke den godt ned med pladetallerkenen pakket separat!!!!!
Og byd dit absolut højeste bud indenfor de sidste 60 sekunder - så har du meget større chance for at få den. Ellers risikerer du at presse nogen pengestærke, men nærige bydere over dit max. - got it?
Bruger siden: 19 November 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 134
Sendt: 24 September 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
jazzman skrev:
Så auktionen på eBay. Få ham nu til at pakke den godt ned med pladetallerkenen pakket separat!!!!!
Og byd dit absolut højeste bud indenfor de sidste 60 sekunder - så har du meget større chance for at få den. Ellers risikerer du at presse nogen pengestærke, men nærige bydere over dit max. - got it?
Bruger siden: 02 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 498
Sendt: 24 September 2006 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
Jeg køber da bare armen af dig, hvis du ikke kan få sat den ordentligt op. Jeg har haft sådan en arm i 20 år. Skulle aldrig have solgt den til en nordmand der nu er rigtig glad. Det er en topklasse arm.
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
Sendt: 24 September 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
Kasper76 skrev:
Det er altså en syrinx PU3 tonearm der sidder på - nu skal jeg så bare undersøge hvordan den lyder - jeg kan ikke høre ploven inden køb da den befinder sig i England!
Den står i USA - ikke England, hvis eller jeg har fundet den rigtge auktion.
Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
Sendt: 24 September 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
Ja regn med ca. 30% ekstra til told og moms (også på forsendelsesomkostninger).
Den er jo til 60Hz/120v.
Selv om du bruger en 240v-120v step-down konverter vil der vel stadig være det problem at trissen (pulley) som trækker drivremmen ikke har den rette diameter/omkreds?
Er det ikke sådan det er?
Edit: Jeg kan se at det er en DC motor. Betyder det så at frekvensen fra lysnettet ikke har noget at sige og at det dermed ikke er nødvendigt at skifte til en større pulley?
Bruger siden: 24 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 530
Sendt: 25 September 2006 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
krenzler skrev:
Edit: Jeg kan se at det er en DC motor. Betyder det så at frekvensen fra lysnettet ikke har noget at sige og at det dermed ikke er nødvendigt at skifte til en større pulley?
Netop - hvis det er en DC motor er motorgangen ikke styret af netfrekvensen og du er derfor kun nødt til at have en stepdown transformering af den danske spænding.
__________________ - Klaus -
Island s are where the Sea ends.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum