Tilbage til HIFI4ALL.DK 9. juni 2026 | 22:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: NAD vs. H/K til B&W (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Proxi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 30 September 2006 kl. 00:10 | IP-adresse registreret  

Ja, vil have solgt mit S300/S500 sæt til fordel for noget mindre, men er i tvivl om jeg skal have, H/K970 og Dvd47 eller om det skal være NAD C352 og T515?

Har selv oplevet fejl på T562(og hørt andre med fejl), så er lige pt. mest til H/K sættet. Men er der power nok i H/K til at trække B&W 603 S3? Og kan der tilsluttes en sub til H/K? Og bruger man overhovedet sub i stereo?

Vil der eventuelt været et bedre sæt(amp og dvd) til max 7000?

Ved godt dette spørgsmål ikke høre til her men istedet for at oprette et topic mere:
Vil jeg så kunne få et bedre sæt HT for 7000kr end 603 S3, det er mest til musik, og bassen skal være bedre end Concept 6.

Hilsen Philip
Til top Vis Proxi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Proxi

CHTT
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Oktober 2003
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 30 September 2006 kl. 09:49 | IP-adresse registreret  

Proxi skrev:
Men er der power nok i H/K til at trække B&W 603 S3? Ja, det vil jeg tro. H/K powerrating er pålidelig og jeg har hørt 970'eren - ganske OK.Og kan der tilsluttes en sub til H/K?Ja, jeg mener der er pre-out for L og R Og bruger man overhovedet sub i stereo? Religiøst spørgsmål - personligt: aldrig

Jeg har selv skiftet fra NAD effektrin til en H/K reciever på mit B&W surroundsæt og der er betydeligt mere smæk på H/K - det er som om det er et meget bedre match, også lydens karakter er mere behagelig.

Det skal dog ses med det forbehold at det er udelukkende surround og forholdsvis små B&W'ere (601 og den store center LCR6)

Til top Vis CHTT's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af CHTT

Proxi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 30 September 2006 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Okay, var i Hifi Klubben idag (Aalborg) men ham ekspidienten mente at en C352 ville kunne trække 603S3 men han mente det kunne være en god idé med en 372? Men hvordan er en 970 i for til 352/372i effekt?

Men tror du en 970 vil kunne fylde 603S3, eller skal jeg over i NAD?
Til top Vis Proxi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Proxi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes