Tilbage til HIFI4ALL.DK 10. juni 2026 | 10:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: PS Audio? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 11:38 | IP-adresse registreret  

Nogen herinde som har erfaringer med amerikanske PS Audio og deres amps med Gain Cell teknologien? Kan det desuden passe, at der ingen danske forhandlere er? Synes ikke, jeg kan finde nogen. Ved godt GoldenAgeMusic har det, men Sverige ligger desværre for langt væk.

witzel
Lukket konto
Lukket konto
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 11:39 | IP-adresse registreret  

Jeg mener Alex E Nielsen har haft PS Audio. prøv en pb til ham
Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel

AM-E
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005
Lokalitet: Århus
Sendt: 29 Oktober 2006 kl. 14:15 | IP-adresse registreret  

Witzel, prøver lige at kontakte Alex Nielsen.

Puha, har lige læst uttalige artikler og reviews omkring PS Audio's produkter - for at være helt specifikt drejer det sig om deres integrerede forstærker GCC 100, som ikke er en integreret forstærker . Må indrømme, at jeg fuldstændig er skudt i denne forstærker, da den på papiret er netop det, jeg søger + at den er smuk. Tanken bag Gain Cell er jo intet mere end fremragende...

Hasselhof
Branchemedlem
Branchemedlem
Direktør, Earthquake Danmark

Bruger siden: 29 Juni 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 07:27 | IP-adresse registreret  

Jeg har leget en eftermiddag med 500 watteren.

Jeg kan godt forstå at læser man deres website så lyder deres produkter som verdens bedste og totalt unikke osv.

De laver gode produkter det er der ingen tvivl om. Men al det tech hype de plaprer op med for at differentiere sig selv er rimelig bogus og ikke specielt originalt. Det er en hård branche, at lave gode produkter er ikke altid nok. Hvis man ikke kan sælge det som noget specielt..kan det være svært. Deres gain cell er et markeds concept de har hapset fra technics. En variable gain pre amp er ikke noget nyt. Deres pwm output er på niveau med icepower og ucd. Ikke noget specielt..men heller ikke dårligt. flere af de ting de skriver på deres site mht dampingfactor osv er desiderede ukorekte hvilket jeg finder lidt uheldigt.

Var ikke imponeret over dens evne til at kontrollere en stor tung sub, men på alm højtalere er kontrollen fin.

Til top Vis Hasselhof's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Hasselhof

gæst
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 01 November 2006 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

Hasselhof skrev:

Jeg har leget en eftermiddag med 500 watteren.

Jeg kan godt forstå at læser man deres website så lyder deres produkter som verdens bedste og totalt unikke osv.

De laver gode produkter det er der ingen tvivl om. Men al det tech hype de plaprer op med for at differentiere sig selv er rimelig bogus og ikke specielt originalt. Det er en hård branche, at lave gode produkter er ikke altid nok. Hvis man ikke kan sælge det som noget specielt..kan det være svært. Deres gain cell er et markeds concept de har hapset fra technics. En variable gain pre amp er ikke noget nyt. Deres pwm output er på niveau med icepower og ucd. Ikke noget specielt..men heller ikke dårligt. flere af de ting de skriver på deres site mht dampingfactor osv er desiderede ukorekte hvilket jeg finder lidt uheldigt.

Var ikke imponeret over dens evne til at kontrollere en stor tung sub, men på alm højtalere er kontrollen fin.

Nu er GCC 100/250/500 vel heller ikke beregnet til at trække subwoofere, men "traditionelle" højttalere, eller er det effekt forstærkeren, du har leget med? I så fald hvilken pre har du brugt i kombinationen? Kan du fortælle lidt mere om lyden - dens stærke samt svage sider. Du er vist en af de eneste herinde, som har reelle erfaringer med PS Audio's produkter, hvilket er lidt en skam.

Til top Vis gæst's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gæst

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes