Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 12:25   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Electrocompaniet Anniversary ? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MHenckel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret  

Ovenstående er fundet på genbrugspladsen et sted i Nordsjælland sammen med en anden velrenomeret effektforstærker.

Da dette lugter lidt af varme varer vil jeg hører om der er nogen som skulle kende historien bag disse to effektforstærker - begge modificeret med nænsom hånd.

Inden du evt gør krav på effekterne så skal du beskrive serie numret på Electrocompaniet effektblokken samt hvordan den er modificeret

Morten

Til top Vis MHenckel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MHenckel Besøg MHenckel's Websted

sismofyt
Branchemedlem
Branchemedlem

elav.dk

Bruger siden: 02 August 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 30 Oktober 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

meget pænt af dig!

måske skulle der laves en permanent tråd om stjålne varer (hvis der allerede er en, så undskylder jeg)

jeg ser deværre alt for meget stjålent gear

Til top Vis sismofyt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sismofyt

Brok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 12:06 | IP-adresse registreret  

Kunne ose tænkes, at det var resultatet af et særligt ondsindet skænderi i et af de små hjem.

Hun: "Nu må du dælme styre dig med det hifi-idioti! Hvis ikke du lover at stoppe med at købe nyt, kyler jeg det sq på losseren!" Han: "Jaja, du kan jo prøve..!"

Og det gjorde hun så

Skulle jeg ta' fejl, håber jeg de kommer hjem til deres rette ejer igen.

mvh

brok

Der findes 3 slags mennesker, dem som kan tælle og dem som ikke kan tælle
Til top Vis Brok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Brok Besøg Brok's Websted

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 12:38 | IP-adresse registreret  

MHenckel skrev:

Ovenstående er fundet på genbrugspladsen et sted i Nordsjælland sammen med en anden velrenomeret effektforstærker.

Da dette lugter lidt af varme varer vil jeg hører om der er nogen som skulle kende historien bag disse to effektforstærker - begge modificeret med nænsom hånd.

Inden du evt gør krav på effekterne så skal du beskrive serie numret på Electrocompaniet effektblokken samt hvordan den er modificeret

Morten

Jeg har en kammerat som går meget på genbrugspladser, containere og så videre. Det er indimellem ikke småting han finder, faktisk er jeg ofte forundret over hvad der findes dér og hvad han slæber hjem. Om der har været "varme vare" i noget af det som han finder, ved jeg ikke, og det tror jeg heller ikke han selv gør så meget ud af at finde ud af. Men der er dog det at sige til det, at det ofte er lettere i stykker på den ene eller anden måde. Men når så dét er sagt, så synes jeg da det kunne være genialt, hvis vi fik lavet et eller andet herinde for stjålne var, noget med hvorfra det er stjålet, mærke og model, samt serienummer. Hvis dette sker, er jeg sikker på at jeg sagtens kan få min kammerat til at kigge efter mistænkeligheder når han er ude og "hamstre".

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

sismofyt
Branchemedlem
Branchemedlem

elav.dk

Bruger siden: 02 August 2006
Lokalitet: Århus
Sendt: 31 Oktober 2006 kl. 12:48 | IP-adresse registreret  

jeg har vel gennem tiderne samlet vel 50 komplette hifi anlæg ved at gå på genbrugspladen, loppemarkeder, skraldespanden etc... min sambo køber/sælger antik møbler og finder ofte de mest vidunderlige ting, fekx den der TD125+SME for en slik. jeg tror ikke at der er noget af det der er stjålent. gear fra 90'erne og opefter, high end generelt, pænt B&O og ligeende kan dog snildt være

specielt da jeg boede på peter bangs vej i kbh var der den mest fantastiske baggård, stort set hver uge kunne jeg finde en gammel nad, eller et par kef højtalere eller lignende. der nogle gange en kamp at komme op tidligt om morgenen før skraldemændende dukkede op .. haha

folk smider bare ud, sådan er verden i dag. tænk sig at man kan få sig en fornuftig måndesløn blot ved at finde/købe møbler på lopeemarkeder og sælge dem på lauritz...

de der wannabe strissere på kommunale genbrugs stationer p***er mig godt nok af. man må jo intet tage derude  næh, det skal bare brændes af, hvad fa'en er det for en indstilling til verden, excuse me sir?!! så det blev til natlige raids i sort tøj og elefanthuer

sismofyt the recycling terrorist

Til top Vis sismofyt's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sismofyt

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes