Har et lille spørgsmål, som faktisk har voldt mig kæmpe problemer de seneste dage.
Men kort fortalt, skal jeg have fundet en partner til Dali Helicon 400 - men er noget i tivl omkring hvad disse højttalere kræver.
Har fået en Holfi Xara DC inden for husets 4 vægge, som pt. spiller sammen med min Sony TA-F707ES - og det lyder uden tvivl rigtig godt.
Men om cirka 2 måneder flytter jeg i en anden lejlighed, hvor jeg langt om længe får en stue af fornuftig størrelse

- og dertil regnede jeg med at købe mine drømme gulv højttalere (tænk at det man drømmer om kan købes til så fornuftige penge?! ) - nemlig Dali Helicon 400.
Men når man nu er igang, ville det jo være oplagt at købe en Holfi forstærker? Men går ikke ud fra at en Holfi Audis eller Megarus kan klare denne opgave... Men et af spørgsmålene er så om man bør købe en integreret forstærker, og så sidenhen købe en effekt til denne, eller om det vil give mere hvis man valgte et pre/power setup med det samme?
Det skal siges at pengene ikke vokser ind i himlen, så skulle gerne ramme nogenlunde plet.
Og nu hvor i måske har læst så langt, så lurede jeg lidt over hhv. Helicon 400 og 400W - forskellen er så vidt jeg kan se, kun en kosmetisk ændring på fronten? Kunne nu godt lide det gamle design, så måske man skulle prøve at støve nogle brugte op et sted - og er der nogle specielle ting ved denne højttaler som man skal være særligt opmærksom omkring?
På forhånd tak
And pick up your pay check