| Forfatter |
|
beeingmyself Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 12 November 2006 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haj
Er der nogen der kender til nogen effektforstærkere evt fra Pioneer....
Den skal bruges i forbindelse med en 1016'er...
Dog skal det lige siges at jeg endnu kører med mine gamle Infinity ht'er, men de skal vist snart skiftes...
Det er på almen hr.&fru. Jensen niveau, dvs det skal ikke være noget der kan blæse pudset ned fra loftet eller noget der spiller overdrevet high reference.
Dog vil jeg godt betale extra for kvalitet, men har ikke den fjernest anelse om, hvad skidtet koster...
Evt brugt, såfremt nogen kan anbefale et sted, hvor man kan få skidtet testet inden man køber..
*BM*
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 13 November 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke højttalere bliver de nye som den skal spille med?
Hvilken prisklasse er vi i?
Din musiksmag?
Nad og H/K laver fine effekttrin med massere af kraft og god lyd til pengene.
Cambridge har et effekt stående i HFK som måske kunne være et lyt værd. Ellers kan du se efter nogle af Rotels effektbasser.
|
| Til top |
|
| |
beeingmyself Forum Bruger

Bruger siden: 02 Oktober 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 138
|
| Sendt: 14 November 2006 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haj
Ascari skrev:
Hvilke højttalere bliver de nye som den skal spille med?
Hvilken prisklasse er vi i?
Din musiksmag?
Nad og H/K laver fine effekttrin med massere af kraft og god lyd til pengene.
Cambridge har et effekt stående i HFK som måske kunne være et lyt værd. Ellers kan du se efter nogle af Rotels effektbasser. |
|
|
Ht'er ved jeg ikke endnu
Prisklasse 7-8, med mindre der er noget godt i 8-9 self
Musiksmag, det meste af dagens hitmusik + 80'er rock & metal + dansk & dansk 80'er
Hvad med f.eks Pioneer har de lavet noget, som er noget værd?
*BM*
|
| Til top |
|
| |
Andreas KBH Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 469
|
| Sendt: 14 November 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du vil have Pioneer, skal du vist nogle år tilbage deres M90 skulle være super, men kender ikke deres nye modeller.
Men ellers ville mit bud være Holfi eller Thule, her får du lækker kvalitet sammen med en fornuftig lyd.
Men du skal jo ud og pille, og lytte på en del, det er de eneste måde  __________________ Venligst Andreas
Back home in a cold country...
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 14 November 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
beeingmyself skrev:
Haj
Er der nogen der kender til nogen effektforstærkere evt fra Pioneer.... Den skal bruges i forbindelse med en 1016'er...
Dog skal det lige siges at jeg endnu kører med mine gamle Infinity ht'er, men de skal vist snart skiftes... Det er på almen hr.&fru. Jensen niveau, dvs det skal ikke være noget der kan blæse pudset ned fra loftet eller noget der spiller overdrevet high reference. Dog vil jeg godt betale extra for kvalitet, men har ikke den fjernest anelse om, hvad skidtet koster...
Evt brugt, såfremt nogen kan anbefale et sted, hvor man kan få skidtet testet inden man køber..
*BM* |
|
|
jeg vil mene at noget som dette evt. kunne være en ide. Godt nok er det vist både for og effekt, men...............
http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=28117 __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Jesper Juul Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3139
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Andreas KBH skrev:
Hvis du vil have Pioneer, skal du vist nogle år tilbage deres M90 skulle være super, men kender ikke deres nye modeller. |
|
|
Nu er det ikke en 90, men en 90A jeg har haft så jeg ved ikke hvor stor forskel der er, men det var ikke en speciel god effektforstærker, noget indelukket og "tam". __________________ Jesper Juul
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 15 November 2006 kl. 10:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Pioneer 1016 og bruger 2 x NAD 216THX til fronterne, 2 x NAD 912 til center og 2 x NAD 906 plus 2 x NAD 902 til side- og baghøjtalere. Front, side, og center er alle bi-ampet Tannoy Sensys. Baghøjtalere er nogle små Tannoy monitors - også bi-ampet.
Det lyder fint :-)
Edit: 902, 906 og 912'erne er alle brokoblede...
|
| Til top |
|
| |