| Sendt: 14 December 2006 kl. 17:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Solvin:
Jeg kunne da egentlig godt tænke mig at høre hvilken tonearm og pladespiller du bruger? Jeg kunne godt selv tænke mig at prøve en Prestige Silver eller Gold men jeg er bange for at de er et dårligt match i min Rega arm...
Desuden er motoren på min pladespiller ret så uskærmet så brum vil tænkeligt blive et problem (Grado pick-up'erne er jo ikke skærmede). Så det er dobbelt-  for mig.
Men bortset fra det kunne jeg altså virkeligt godt tænke mig at prøve én. Jeg har en ide om at de spiller/sporer bedst i en lettere arm?
Mon ikke en Prestige Silver til 800,- giver meget nær den samme ydelse som Gold modellen? Hos Grado står der:
"The Silver and Gold models use a four piece OTL cantilever technology, ultra-high purity long crystal (UHPLC) oxygen free copper wire in the coils and Grado's specially designed elliptical diamond mounted on a brass bushing. The Gold model is selected from the Silver production run and meet higher test specifications. Approximately 5% of the production run meet these standards and become Gold models."
|