| Sendt: 22 December 2006 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft lidt svært at få nåeletrykket stort nok på min Revox pladespiller med OM super 30 PU. Da den åndsvage tangential arm er noget fnidder mekanik så jeg har prøvet med at skruge op på max vægt og så tilføje forskelligt fremmed materiale for at gøre den tungere - det har virket men har været skuffende at lytte til. Nu har jeg fjerne disse fremmedlegemer og istedet puttet "tack-all" (elefant snot - klistergummi til at hænge ting op med) på det yderste af oversiden af den udskiftelige del af PUen og HOV - nu er bassen både fyldig og stram - stemmer går lige ind og diskanten har en fin detaljering uden grimme overtoner. Se hvis jeg var smart ville jeg købe en pakke Tack All klippe den op i 500 stykker og sælge dem som "The PU-mans drastiscal improvement sonic anti comisc beaming kit for moving magnets cartridges" til 150 USD stykket men: Istedet dele jeg det med jer - prøv at tage et gram af vægten og put et gram Tack -All på PUens overside. Jeg vil dog fralægge mig ethvert ansvar fra ødelagt materiel Gode jule hifi ps. jeg høre gerne i denne tråd hvis der er nogen der oplever den samme eller andre forbedringer
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|