Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 22:04   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: NAD L40 CD-Receiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Poul-erik
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 December 2003
Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline
Sendt: 30 December 2006 kl. 08:01 | IP-adresse registreret  

Hej,

Har det problem med min NAD L40 CD-Reciever at den aflevere en masse fejlstrøm(som jeg kalder det) når den tændes,  mine B&W DM602 de er meget tæt på at deres basenhed skydes helt i bund når der tændes.

Nu skal det siges at de er ret bløde i det de B&W enheder, kan se på andre højtalere at de ikke påvirkes på samme måde men dog alligevel ret voldsomt men  fungere så ellers perfekt.

Min NAD 310 har faktisk det samme problem, men de er jo også opbygget på samme effektdel NAD 310 og NAD L40,  en lille forstærker på 2*20watt.

Det er ( som jeg har læst et sted og kan ikke finde det igen ) ikke nogen fejl som så,  det er pga forstærkerens billege opbygning kan jeg forstå,  min NAD 310 kostede 995,- i 1996 da jeg købte den.

Desvære kan man ikke  afbryde til højtalerne under opstart, så ville det ikke for mig være det store problem.

Hvad kan man gøre,  kan jeg få noget forsinkelse til højtalerne,  eller skal der et indgreb til for at kunne klare det.

osprey
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 30 December 2006 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Hvis du finder en passende El pوre satte i serie med forstaerkerens netledning naar du taender, og saa kortslutter samme pوre efter et par sekunder, slipper du maaske for braget. Kringlet loesning vil jeg klart indroemme   Man skal huske afbryde kortslutningen naeste gang der skal taendes . I gamle dage hed det et forsinkelsesrelae/Termorelae.
Til top Vis osprey's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af osprey

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes