Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 03:40 | IP-adresse registreret
ps. hvis du vil bygge en selv så jeg at metro havde en kärcher våd-støvsuger til 299 + moms - så skal du bare have en stor kasse, en gamme pladespiller og lidt fingefærdighed og voila - for under en 1000 kr. seddel har du en rensemaskine.
meeeen det er selvfølgelig nemmere at købe og jeg er stadig af den overbevisning at min pladerensemaskine er DEN bedste enkeltstående forbedring af mit hifi jeg NOGENSINDE har gjort.
Jeg har fundet LP plader brugt som så ud som om de havde været aske-fang i de royale gemakker og hvor "plov" for alvor som udtryk kom til sin ret men som efter en tur (eller to) nu spiller uden mislyde af nogen art.
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 29 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 284
Sendt: 14 Januar 2007 kl. 11:30 | IP-adresse registreret
Jeg siger stor tak for råd. Er faktisk i den situation, at mange af pladerne er i forbavsende god form...fandt Billy Joel live i Moskva 1987 uden en eneste ridse....!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum