Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 20:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Sugden Masterclass (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 17 Marts 2007 kl. 09:12 | IP-adresse registreret  

Hep. Noget her i foraet der kører med Sugden Masterclass, og ville fortælle lidt om det?

Måske nogen der kender nogen, der har hørt om en helt tredie, som muligvis kendte en gang, som måske havde tænkt på at havde kendt en, som havde det til test............................

Modifix
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Øerne
Sendt: 17 Marts 2007 kl. 09:44 | IP-adresse registreret  

det store sæt har været testet i High Fidelity for måske fem år siden.

Jeg har selv lyttet på forforstærkeren over en uges tid. Der var desværre ikke plads til den store begejstring, jeg mener den lagde noget massivitet i mellemtonen - over de ubalancerede udgange(de eneste jeg brugte)der absolut ikke må være der og da slet ikke til den pris. Jeg mener også at kunne se at den var helt unødigt kompliceret opbygget.

Næsten samtidigt havde jeg lånt den store Vincent - det var til gengæld lækker musikalsk guf, bare skæmmet af en dobbelt volumenkontrol placeret i hver sin ende af forpladen. De har dog senere fundet på at forbinde de 2 stk. volumenpots med en tandrem og en fjernbetjening følger med. Om de i samme åndedrag har fået spoleret lyden, ved jeg dog ikke..

Nu spiller jeg på en ganske billig, rent transistoriseret Sheng Ya, der kun har en ganske lille snert af den samme massivitet, men så kan den så meget andet..

Mvh. Jens/Modifix

Til top Vis Modifix's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Modifix Besøg Modifix's Websted

rockforlife
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 18 Juli 2005
Lokalitet: Jylland
Sendt: 17 Marts 2007 kl. 11:53 | IP-adresse registreret  

Modifix skrev:

det store sæt har været testet i High Fidelity for måske fem år siden.

Jeg har selv lyttet på forforstærkeren over en uges tid. Der var desværre ikke plads til den store begejstring, jeg mener den lagde noget massivitet i mellemtonen - over de ubalancerede udgange(de eneste jeg brugte)der absolut ikke må være der og da slet ikke til den pris. Jeg mener også at kunne se at den var helt unødigt kompliceret opbygget.

Næsten samtidigt havde jeg lånt den store Vincent - det var til gengæld lækker musikalsk guf, bare skæmmet af en dobbelt volumenkontrol placeret i hver sin ende af forpladen. De har dog senere fundet på at forbinde de 2 stk. volumenpots med en tandrem og en fjernbetjening følger med. Om de i samme åndedrag har fået spoleret lyden, ved jeg dog ikke..

Nu spiller jeg på en ganske billig, rent transistoriseret Sheng Ya, der kun har en ganske lille snert af den samme massivitet, men så kan den så meget andet..

Mvh. Jens/Modifix

Jamen tak for dit indspark  Jeg må nok også lige præcisere, at det faktisk er Masterclass effekttrin, som jeg søger erfaringer om. Men tak anyway!

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes