| Sendt: 26 Marts 2007 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg går og leger med tanken om at købe et par Dali Ikon W2... - Har kun hørt 6'eren, men var simpelthen bare helt vild med dens diskant, ærgeligt nok synes jeg ikke resten var godt nok til prisen, så jeg valgte noget andet som jeg er super glad for, og sparede mig for en del penge. - men i samme øjeblik jeg flytter skal jeg have mine enorme højtalere ind i et rum for sig, og så skal jeg have noget lækkert og diskret til stuen... - synes de var det oplagte valg. -specielt i den nye hvide udgave.
Spørgsmålet er så om man skal ligge lidt ekstra penge i en Surroundreciever og sætte dem til 2nd Zone, og eventuelt sætte en cd-afspiller med volumenkontrol i stuen, eller om man virkelig får mere ud af at bruge de ekstra penge på en brugt stereoforstærker...!?
-Spørgsmålet kommer af at jeg måske skal have en cd-afspiller, og synes flere gange jeg har set sæt med en stereoforstærker hvor der er en besparelse at hente, ellers skal jeg stadig have en ide om hvad der er bedst inden jeg køber en ny Surroundreciever... - bliver dog først når de nye formater kommer med.
Nogen tanker?
|