| Sendt: 07 April 2007 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Folkens..
Ja så har jeg brug for et godt råd igen..
Vennerne og jeg spillede en gang "SyngStart" på Playstation, så det var frem med den og så sætte til anlæg.. det blev bare plugget i foran på forstærkeren..
Resten af aften synes jeg nok den venstre diskant brokkede sig lidt ved at "skratte" nogle gange.. tænkte ikke mere over det, end nå, det må vi lige kigge på..
Så i dag fik den den helt store omgang med at fjerne kabler, og bytte venstre højttaler over til højre forstærker og omvendt for at finde fejlen, om den lå i højttalleren eller i forstærkeren..
Så var der naturligvis intet, og den fik bare så det hele stod og gyngede... så tilbage med lor**t og så var der stadig intet, prøvede med forskellige slags musik.. INGENTING.. fint..
Så tænder jeg her igen til aften for at høre lidt musik, og så kommer det nogle gange.. det er da bare for belastende...
Forslag søges... ALLE forslag.. er der noget musik der er bedre til at "presse" ens diskant, så man kan presse den lidt?
Kan det være forstærkeren og/eller højttalleren.. har kun hørt den venstre lave det nemlig..
Mit anlæg består af..
Nad 741 5.1 Surr, hvor der så går en NAD 216 (i bro) til venstre kanal og en til højre. Der har jeg så et sæt Cerwin Vega Al 750.
På forhånd tak..
--Poul Madsen __________________ Polle
|