Forfatter |
|
zacho Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 08:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
McFrede Forum Bruger

Bruger siden: 26 Maj 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 564
|
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg har selv en NAD T753v2 og lydmæssigt er det gode sager når musikken spiller. Dos mener jeg at kunne høre en irriterende blæser i min når den har stået tændt et stykke tid... Samtidig er der en del hvid støj i højttalerne (Dali 6006, Dali 1001 og Dali C1000) hvilket har irriteret mig grænseløst til tider, og da jeg så troppede op i HifiKlubben og gjorde opmærksom på problemet fik jeg først da at vide at det skam var velkendt med NAD og at det jo så til gengæld lyder skidegodt når først musikken spiller. Jeg må jo nok give dem ret, men kan stadig irriteres over den skide støj...
Well, misforstå mig nu ikke, jeg er meget glad for min surround-receiver og mit generelle indtryk af NAD er positivt...
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 12:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pas på med at købe i Tyskland, da apparatet, skulle det have behov for reperation, skal tilbage til Tyskland, da jeg tvivler på at en dansk forhander vil røre den med en ildtang.
Har du overvejet en Rotel RA-04 eller en RA-05 til 3500 kr 2x40W i go kval.
|
Til top |
|
|
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Find en Nad 319 til omkring 2k brugt. Det er det eneste der holder til den pris og det formål ;)
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 19:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Med et budget på 6000kr så opstøv en Nad S300....vil holde dine CW'er i et jerngreb og levere vellyd for hver en krone __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
tobo Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 62
|
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Med et budget på 6000kr så opstøv en Nad S300....vil holde dine CW'er i et jerngreb  |
|
|
Tror nu nok at det var samlet budget på 6000 __________________ Classic no. 6.6
Classic nr.18
Squeezebox 3
Martin Logan Sequell ll
Vincent silver rca
Van d Hul revelator højt. kabel
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 19:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
tobo skrev:
Hattori Hanzo skrev:
Med et budget på 6000kr så opstøv en Nad S300....vil holde dine CW'er i et jerngreb  |
|
|
Tror nu nok at det var samlet budget på 6000 |
|
|
Heller ikke et problem da en S300 ligger omkring de 5500kr i brugtpris dvs at der er 500kr tilbage til en cd-afspiller
Ellers kan der jo også findes mange andre gode kombinationer derude på brugtmarkedet __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
priboj Udelukket fra forum

Bruger siden: 27 September 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 859
|
Sendt: 05 Maj 2007 kl. 19:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har du jo valt en hoejtaler som kan spille en ballsal op og , saa kig efter en brugt ca 100 wat i 8 ohm , sensui 901 eller sonu 770 es ville vare gode bud , ellers sa ville jeg kigge efter noget gammelt rega men det er jo mig he he
__________________ lyd er mit liv... musik er min dyd...
|
Til top |
|
|
zacho Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
tobo skrev:
Hattori Hanzo skrev:
|
|
Tror nu nok at det var samlet budget på 6000
|
|
|
Heller ikke et problem da en S300 ligger omkring de 5500kr i brugtpris dvs at der er 500kr tilbage til en cd-afspiller
Ellers kan der jo også findes mange andre gode kombinationer derude på brugtmarkedet  |
|
|
Jeg har et budget på 6000, og det er med højtalerne :) Derfor ville jeg ikke have råd til at købe en forstærker til 5,5 k:)
Jeg går ikke så meget efter en brugt forstærker, da jeg helst vil købe en ny :)
|
Til top |
|
|
plafitracer Udelukket fra forum

Bruger siden: 19 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 976
|
Sendt: 07 Maj 2007 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Zacho,
Gør som os andre, da vi startede i denne hobby, køb noget brugt. Jeg forstår godt at du helt vil have nyt, men med et begrænset budget kan det være ganske svært.
Du kunne evnt kigge på nogle kineser rørforstærkere, de er til at få rimeligt billigt - jeg har netop selv købt en brugt til 1650 kr - 2x7 watt, men med dine ht'ere er det rigeligt til et fornuftigt lydtryk - jeg har selv ht'ere med en følsomhed på 90 dB/1W/1m. Den spiller rigeligt højt. Jeg ved osse godt at 2x7W ikke er noget at prale af overfor vennerne, men når de hører den...
|
Til top |
|
|