Forfatter |
|
da-bitsch Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2007 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 16
|
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mit spørgsmål går i alt sin enkelthed ud på... Hvordan renser jeg nemmest og bedst mine vinylplader. Skal jeg købe et renseprodukt. Er vand nok?
Jeg har ledt lidt på nettet men har fundet 1000 forskellige måder at gøre det på :) jeg er helt nybegynder hvad angår vinylplader - så hjææælp
|
Til top |
|
|
EyeOfBeauty Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 295
|
Sendt: 03 Maj 2007 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
Sendt: 04 Maj 2007 kl. 01:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er endnu en side til at øge forvirringen.
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 04 Maj 2007 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
vandhane vand er "no go" !!! Start med en Discwasher og en kulfiberbørste - bliver du bidt af vinyl kan du jo lade pladerenseriet vokse med din nye hobby Pladerensemaskiner starter ved et par tusinde for en okkinokki ..... og derefter bliver livet bare dyrere og dyrere
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|
jgrevan Forum Bruger

Bruger siden: 02 April 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 5
|
Sendt: 04 Maj 2007 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
H ej
Følgende virker effektivt på knasende,snuskede og ulækre LP-plader købt på markeder og diverse "Bogorme":
Først får pladen en ordentlig tur i Disco-antistat-apparatet. Jeg bruger alm. vand og opvaskemiddel.
Straks herefter skylles pladen i rindende, lunkent vand fra hanen.
Så går turen til værkstedet hvor et hul i en lægte bruges til ophæng for holderen fra Disco-antistat maskinen.