| Sendt: 10 Maj 2007 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej alle :)
er ny her så ret mig hvis jeg fejler ;)
jeg sidder og overvejer stærkt hvad det er jeg skal putte mine penge i inden for anlæg
fylder 17 år om et par måneder, går meget op i design og vil gerne have noget jeg vil kunne ta med når jeg flytter hjemmefra
har lige nu en sansui forstærker og et par beovox 1702 højtalere med en lille sub til, ikke noget vildt med det kan da spille
har meget overvejet at bruge en god sjat knaster og så invistere i et beocenter 9300, syntes det er mega stilet og et virkeligt lækkert "anlæg" kender en som har et så har prøvet det og er sikker på jeg også vil kunne lide funktionerne i det
men da jeg som skrev snart er 17 år har jeg ikke råd til at smide 34.750 kr til anlæg men har aligevel omkring 10000 som jeg til nøds kunne smide efter det, evt + lidt mere
har kigget meget på b&os penta højtalere som jeg har set kan fåes brugt til 10000 hvis man er heldig.. syntes de er ret flotte men er de ved at uddø
nogen som har nogen idéer, skal bruges til alt fra rocazino til hiphop musik, og en gang i mellem et enkelt dance nummer men behøvst ikke at kunne skubbe vinduerne ud med bastryk
på forhånd tak :)
|