Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 13 Juni 2007 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
jeg fik sådan en sjov pladespiller af en sammensvoren klunserkumpan på den lokale genbrugsstation
tre mindre sølvfarvede skiver i stedet for en hel pladtalerken - den ser sjov ud - er den bedre eller dårligere end regarplanar3 med glastalerken - eller er det det samme ?
Kontravægten på den sølvfarvede s-formede arm mangler - hvor finder man sådan en og er armen en rega (200?) eller fik de lavet arme andet steds til planet pladespilleren
den er sort i øvrigt
"so much grej - so little time"
Jeg tror jeg veil beholde den fordi den ser sjov ud
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Bruger siden: 08 December 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 297
Sendt: 14 Juni 2007 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
Hej
Regas R 200 arm er ikke den er afbilledet i sidste indlæg - det er en Acos Lustre - den er ikke identisk med den jeg linker til - det er den der er benævnes R200, om det også er Acos der producererede den, ved jeg ikke
Sendt: 15 Juni 2007 kl. 01:08 | IP-adresse registreret
aha - så var det en rega 200 de var på min gamle planar3 og altså en lustre på planeten - er lustre armen så bedre eller dårligere end rega armen ?? - (liftmekanisme virker mere elegant på regaen) kan man mon få en konravægt et eller andet sted ?? eller skal jeg sprøjte helium ind i PU huset eller hænge en lille ballon fast der kan løfte lidt nu der ingen kontra vægt er?
Sendt: 17 Juni 2007 kl. 08:52 | IP-adresse registreret
Yep der var låg med men jeg tror det ene hængsel er røget Måske jeg vil lave noget syret ud af den - måske beholde den original - kan ikke helt bestemme mig
Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2169
Sendt: 17 Juni 2007 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
r-l-b skrev:
Yep der var låg med men jeg tror det ene hængsel er røget Måske jeg vil lave noget syret ud af den - måske beholde den original - kan ikke helt bestemme mig
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum