| Sendt: 21 Juni 2007 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa jeg er ikke 100% sikker på det er den rigtige del af forumet denne her kommer under... og jeg er heller ikke 100% på om overskriften er rigtig... men jeg ville høre om nogen kunne give mig nogle grund regler for hvor man deler bas / mellem / diskant jeg har følgende udstyr og her er lidt detaljer om det... B&W ASW 650 Subwoofer | Freq. Response | -3dB 25Hz – 33/150Hz adjustable (EQ at A) | | Freq. Range | -6dB 20Hz – 40/180Hz adjustable (EQ at A) | | Drive Units | Unit 1: 300mm (12 in) dia paper/Kevlar® cone long-throw Unit 2: Unit 3: | | Finish | Cabinet: Black Ash or Sorrento (light oak) vinyl Grille: Black Cloth | | Sub Woofer Amplifier | Description: Class B Power Output: 200W continuous Rated Power Consumption: 280W Input Impedance: 22k ohms Signal Noise: 90dB Functions:
Volume level - Low-pass filter frequency - Low-pass filter bypass -
Bass roll-off alignment - Phase 0/180 - Auto sense on/standby Inputs: Line In (RCA Phono) Speaker Level In (binding posts) Outputs: Line Out (RCA Phono, high-passed) Link Out (RCA Phono, parallel to Line In) Speaker Level Out (binding posts, high-passed) | | Low Pass Filter | Active 2nd-order, variable cut-off frequency | | High Pass Filter | Line level: Active 3rd-order at 80 Hz Speaker Level: Passive 1st-order at 80Hz into 8 ohm resistor (Response of passive filters dependent on load impedance) |
B&W DM604 S3 | Freq. Response | 39Hz - 22kHz ± 3dB on reference axis | | Freq. Range | -6dB at 30Hz and 42kHz | | Sensitivity | 90dB spl (2.83V 1m) | | Normal Impedance | 8 ohms (minimum 3 ohms) | | Power Handling | 25W - 200W into 8 ohms on unclipped programme | | Drive Units | Unit 1: 1x 25mm (1in) metal dome high-frequency Unit 2: 1x 180mm (7in) woven Kevlar® cone midrange Unit 3: 2x 180mm (7in) aluminium cone bass | | Finish | Cabinet: Black Ash or Sorrento (light oak) vinyl Grille: Black Cloth | | Dispersion | Description: Within 2dB of response on reference axis Horizontal: over 40° arc Vertical: over 10° arc | | Harmonic Distortion | 2nd & 3rd harmonics<1% 42Hz - 20kHz (90dB spl, 1m) | | Crossover Frequency | 450Hz, 4kHz | | Max. Recommended Cable Impedance | 0.1 ohms |
hvis nogen kunne oplyse hvor det ville være smartest at dele hz på følgende kunne det være super.. syntes det er lidt svært at finde ud af :) på forhånd mange tak ps det er til musik og film savner generelt at bassen er mere kontant og ikke buldre så meget.. men det er måske et spørgsmål om at vi ikke har nok møbler osv i rummet endnu ej heller gulvtæppe men trægulv
__________________ WWW for at se Min anlæg's tråd.
HD Medie Center
5.1 B&W DM600 top model(er) s3 serie
SONY Reciever / Aoc LCD Tv
|