Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 16:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: Pu skift Problemer (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
moller
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Sendt: 01 Juli 2007 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Har lidt problemer, har en Nottingham Analogue Horizon med en K1, ville så skifte til en grado prestige gold, men efter montering er der kun en kraftig brummen fra den ene højtaler ingen lyd,den anden kanal spiller,har leget lidt med at flytte stel til ned på min effekt blok det mindsker brummet en del , ved berøring af tone armen forstærker brummet, har skiftet signal kabler, det hjælper ikke, har flyttet rundt med for- og effektforstærker uden det hjalp , ved skift tilbage til K1 så forvinder brummet næsten ,høres kun når der skrues kraftigt op. Har gennemgået stik på pu én de sidder som de skal.

Jeg ved at  det har være oppe før, har prøvet nogle af de løsninger fra tidligere indlæg det hjalp bare ikke ,nogen der har en diagnose eller en løsning jeg kan prøve ......hilfe

Rene

Til top Vis moller's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af moller

Flemming
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 September 2005
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 01 Juli 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

moller skrev:

Hejsa

Jeg ved at  det har være oppe før, har prøvet nogle af de løsninger fra tidligere indlæg det hjalp bare ikke ,nogen der har en diagnose eller en løsning jeg kan prøve ......hilfe

Rene

Hej Rene,

Hmm, lyder bekendt. Det kan være dit ene phonostik (inderlederen) der ikke har ordentlig fat i sin modpart (jeg har døjet med den slags til min step-up trafo og lyder lidt som det du beskriver).

Hvis du kan komme til det så prøv at ohme skidtet således at kablerne er ude af billedet?

Hilsen Flemming

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes