Bruger siden: 19 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2317
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 16:07 | IP-adresse registreret
Hej til alle jer vinyl t**ser som mig.
Jeg har i lidt tid nu rodet lidt rundt på flere udelanske sider for at kigge lidt på nogen af de vilde pladespillere der bliver bygget verden og og ja er mildest talt blevet MEGET imponeret!
Så ville dele min glæde med jer her på sitet og håber det bliver taget imod positivt. Så her kommer en Stribe billeder af dem jeg har fundet på forskellige sider:
Bidrag meget gerne med egne eller fundne billeder af spænende pladespillere
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
Ja der er nogle lækre maskiner imellem!!
Er sikker på at man kan dreje lerpotter på dem også eller fræse ting på dem med de storer motorer de har men ville nok sætte andet end de sy tråde til at trække dem så...haha
Bruger siden: 13 Maj 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 693
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
Så kan man da virkeligt tale om at pengene går til designet. Gad vide hvad priserne lyder på. For det er da maskintid det meste af det. Så hvad mon man virkeligt får for sine penge. Så får man jo lige pludseligt meget for pengene ved at købe B&O
__________________ Nobody is perfect. I´m Nobody !
Sendt: 03 Juli 2007 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
Nobody skrev:
Så kan man da virkeligt tale om at pengene går til designet. Gad vide hvad priserne lyder på. For det er da maskintid det meste af det. Så hvad mon man virkeligt får for sine penge. Så får man jo lige pludseligt meget for pengene ved at købe B&O
Ja der kan der være noget om men tror nu nok nogen af dem lyder godt også..
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum