| Sendt: 28 November 2007 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Mht. pre-amp'en ..., så ville jeg montere en attenuator pga. at forstærkeren vinder ganske meget i lydkvalitet. 
Power-amp'en så skal du slippe temmelig mange penge for en ny power-amp der yder lige så godt ..., kortsagt du bør beholde den 
Min egen PA-5EII yder kontinuerligt en uklippet spidseffekt på 2x 400W/8Ohm på mine Martin Logan CLS ...., hvis jeg acceptere at klipping sker med ikke for tætte intervaler, så kan en endnu højere ydelse trækkes ud af Threshold klonen ..., forøvrigt så bliver den dårligt nok lun af denne behandling
En side bemærkning vedr. Naka's "Stasis" effektforstærkere..., Nelson Pass har ALDRIG! været med til at designe disse forstærkere..., han solgte blot Nakamichi rettighed til at benytte "Stasis" patentet for en sum som var "latterlig" høj ... (kilde: Nelson Pass himself på www.diyaudio.com)
Kigger man på Naka PA-5E (såvel MKI som MKII) kontra de originale Threshold's ..., så er det S-300 der er "far" til PA-5'erne egentligt slet ikke underligt at firmaet valgte at klone de meget vellydende "Stasis" forstærkere for Nakamichi var importøren af Threshold til det Japanske marked  __________________ Fort Lauderdale, Florida
|