| Sendt: 11 Januar 2008 kl. 18:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Jeg blev sku lidt skuffet over at ham Madsen viser en "billig" vederstyggelig usb pladespiller som jo vitterlig skulle bruges til at konvertere sine gamle vinyler til puteren, derefter flac'e dem eller brænde whatever.. Istedet for at vise et udbud af de "rigtige" billigere pladespillere, så hvis folk skulle bide på så blev de ikk skræmt væk af de dyre pladespillere som også findes... Nu har jeg ikk selv en plov og det er heller ikk første prororitet at få en før jeg selv har fået købt andet noget nyt grej pga udskiftning i andre dele af kæden, men det er jo for analog lydens skyld man vil gå efter vinyl og de lydmæssig fordele den bringer ( lidt ulemper desværre også ) og ikk kun nostalgi når man jo gennem tiden har forfinet dette medie på forskellige måder gennem forskellige materialer til pladespilleren, riaa og pu'er osv, samt at disse bedre pladespillere selvfølgelig når de er opstillet korrekt ikke ødelægger ens plader, jeg kunne forstille mig de fleste meget billige pladespillere ville gøre uden en kyndig vejledning... Ved ikk om jeg er blevet lidt gammel og sur, men kan da se der er postet 2 ligende indlæg, og den her blev altså postet først...
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|