| Sendt: 13 Januar 2008 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey her inde :)
jeg har en sony str-de875 sourround forstærker som nogen gange går helt "amok" og kilkker i et relæ mange gange i 2-5 sek.. er der nogen af jer der ved hvad det kan skyldes ?? kan fortælle at den har være gået i protect mode en gang hvor vi holdt fest hvor det blev lidt vildt... hehe
MEN... er der nogen der ved hvad der kan være galt...
:D
Rasmus __________________ Samsung 46" Full HD - Sony STR-DG 910 - Sony Playstation 3 - Minipod - MicroPod - Podspeakers Bassstation - Kiss DP558 - AudioQuest Type 6 Hyper Litze + Div bandridge Av&Lyd - HDMI fra thansen
|